{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

Problemer med ja et eller andet pls hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Fiat Doblo Van 1,9 D SX 2003. Der pludselig ikke ville starte. Fik den lavet på Fiat værksted, hvor de skiftede starteren. Det hjalp et par uger (dog en del km da jeg var i Stockholm). Herefter og hjemme igen begyndte den igen ikke at starte. Den køre rundt (ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det) men det sidste (hvor den starter) sker ikke. Dette er dog ikke hver gang men satte den dog alligevel på samme værksted, da det er irriterende at holde et sted hvor den nægter at starte. På værkstedet startede den selvfølgelig hvergang så denne gang skiftede de så et kabel. Allerede på vej hjem efter stop for at handle startede den så ikke igen. Ventede lidt og så startede den. Dette var i går. I dag kørte jeg så en lille tur. Og 2 gange gik den så helt ud. Og motor ikonet viste sig. Er temmelig træt af at betale et værksted for reparation uden det reelt har hjulpet. Nogen kloge hoved her der kan komme med gode råd? MVH Lenett

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med ja et eller andet pls hjælp
Kommentér på:
Problemer med ja et eller andet pls hjælp

Annonce