{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om oliefilter
  • #1   31. jul 2014 Bare skru det på og så fyld olie op, tjek oliestand, start motor, lad den stå slukket lidt, tjek oliestand igen, efterfyld

• #2   31. jul 2014 Hvis du kan gøre det, vil det ikke være nogen dårlig ide, men der sker heller ikke noget ved at lad være, der går måske lige et sekund længere inden du får ordentligt tryk smiley

• #3   31. jul 2014 eller gør det rigtigt fyld oliefilteret med olie og olie på pakningen så lever motoren længere
    og husk at køre motoren godt varm inden du skifter olien

• Ronny R
    Ronny R Tilmeldt:
    mar 2011

Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 171
    #4   31. jul 2014 Jeg plejer altid at skrue filteret på, og hælder så ca 4 liter olie i, og starter motoren,
    Min motor er heller ikke gået endnu

• #5   31. jul 2014 Filtret sidder så det skal skråt ned så hvis jeg hælder olie i så ryger det ud over hele motoren. Skal bilen være varm inden jeg skifter olien? Vores 206er er med filter indsats så det er aldrig et problem at skifte olie på den, men jeg har aldrig prøvet det på vores 307'er

• #6   1. aug 2014 hvis du ikke kan få den på uden at olien ryger ud igen så gør det uden men lad være med at give den gas når du starter og giv pakningen en klat olie
    den skal bare være varm når du tapper olien af og husk at tjekke oliestanden efter start og om filter og pakning er tæt

Kommentér på:
Spørgsmål om oliefilter

Annonce