{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regnsensor
  • #1   26. okt 2014 Der er sikkert det galt at du ikke har regnsensor, men bare intervalvisker.

• #2   26. okt 2014 Der er regnsensor i !

• #3   26. okt 2014 Hvis det er den Vectra i din profil, så kan jeg ikke se nogen sensor i forruden på den?

• #4   26. okt 2014 Det er en V6 med fra 2000 med alt i udstyr der er os regnsensor i

• #5   26. okt 2014 Det er muligt at den er fra 2000. Men en Vectra B kunne ikke fåes med regnsensor fra fabrikken af, så skal det være eftermonteret orginal regnsensor som på min Vectra B.
    Nu siger du den har alt i udstyr, så har den jo sikkert også følgende:
    Xenon.
    Farve navigation.
    El glassoltag.
    Alarm.
    Håndfri.

Men hvis det er tilfældet at regnsensoren er monteret på den, så vil der sidde en sensor i din forrude. Tag et billede af din forrude og jeg skal sige dig om du har regnsensor eller ej.

• #6   26. okt 2014 Ja det er der

• #7   26. okt 2014 hænger sgutte helt sammen med den vectra du har i din profil ?

den har hverken regnsensor eller "alt i udstyr"...

• #8   26. okt 2014 Ja det er der til hvad af det?

Men lad os nu antage der er regnsensor i den. Når du sætter viskerarm på første trin er regnsensor aktiv, dvs. den nu visker hvis der kommer vand på ruden(i sensorens felt). Hvis der er en fejl på den, vil den slet ikke virke, simpelt. Hvis den slet ikke virker skal sensor eller styring skiftes.

• #9   26. okt 2014 Tyskeren--> Præcis min pointe;)

• #10   26. okt 2014 Hmmm troede da godtnok der var regnsensor i den??
    Kan man så slet ik justere tiden mellem hvornår den skal viske når den er i det føreste hak?

• #11   26. okt 2014 Nej, det er en simpel i intervalvisker. Du kan evt. eftermontere regnsensor som jeg har gjort i min(billeder i min profil er fra før det blev monteret). Du kan også vælge den billige løsning, hvor du tager viskerarm og relæ fra en Omega B(den med justering til viskerinterval), så kan du justere tidsintervallet.

• #12   26. okt 2014 Okay det er da dårligt der ik er det sys jeg..
    Du skulle vel tilfældig vis ikke vide noget og bord computeren ??

• #13   26. okt 2014 Njaaah, det vel hvorn man ser på. Hvis man kigger generelt på Vectra B'er så er meget få af dem fuldt udstyret, så det må jo tyde lidt på at der ikke har været den store efterspørgsel på ekstraudstyr på VB'er. Men ja, det er lidt underligt at regnsensor ikke var på udstyrslisten den gang:)

Jo, hvad vil du vide om den?

• #14   26. okt 2014 Jamen bare hvad det betyder alt det der står i den og hvad man kan gøre med den ? Det eneste jeg ved hvad betyder der er(RANGE) altså Hvormange km der er tilbage i tanken

• #15   26. okt 2014 Jamen det jo på engelsk alt sammen. Men du har følgende ting du kan se i den:
    - Rækkevidde.(Kan nulstilles ved at holde "R" tasten inde på blinkerarmen)
    - Gennemsnitligt forbrug.(Kan nulstilles ved at holde "R" tasten inde på blinkerarmen)
    - Nuværende forbrug.(Kan nulstilles ved at holde "R" tasten inde på blinkerarmen)
    - Forbrug i liter.(Kan nulstilles ved at holde "R" tasten inde på blinkerarmen)
    - Kørte kilometer.(Kan nulstilles ved at holde "R" tasten inde på blinkerarmen)
    - Stopur(Kan nulstilles ved at holde "R" tasten inde på blinkerarmen og startes/stoppes ved at bruge "S" tasten)
    - Gennemsnitlig hastighed(Kan nulstilles ved at holde "R" tasten inde på blinkerarmen).

Mener det er hvad der er i den. Der udover giver den dig også advarsel på(Check tændes og den skriver fejlen):
    - Nedslidte bremser.
    - Sprunget pærer(lys og bremser).
    - Lav sprinklervæske.
    - Lav motorolie.
    - Lav kølervæske.

Du kan hos Opel få ændret sproget, hvis du ikke forstår Engelsk. På min kører jeg fx. med tysk sprog, men der er en del at vælge imellem. Du kan også få ændret den enhed den skriver forbrug i, normalt skriver den l/100km. På min egen har jeg ændret det til km/l.
    For at ændre disse ting, skal der er en tester på, men kan ikke selv ændre det desværre.

• #16   26. okt 2014 Okay mange tak for svaret smiley

• #17   26. okt 2014 Så lidt.

Kommentér på:
Regnsensor

Annonce