Ny fejl siden syn, hvad nu med omsyn? {{forumTopicSubject}}
Jeg har været til syn hvor der var lidt ting der skulle laves.
Bla. var der disse fejl:
ABS kontrollampe mangler
OBD Kontrollampe mangler
Dette er nu fikset. Men Airbag lampen lyser. Nogle der ved hvad der så sker ved omsyn? Min mekaniker er igang med at finde en løsning, det ser dog bare ikke ud til at det kan nås inden fristen for omsyn udløber.
Jeg har hørt at de ved omsyn "kun" tjekker det på listen. Men da han skal tjekke de to andre lamper vil han jo ligge mærke til Airbag lampen som ikke er nævnt i synsrapporten.
Vil han så påpege denne eller hvordan?
Og får jeg så en ny frist eller hvordan fungere det?
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
dec 2009
Følger: 1 Svar: 72
apr 2013
Professoren den dumper så også når den ikke virker
Og nej man får ikke en ny frist. Du har 30 dage til det. Ellers er det et helt nyt syn du skal op til.
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 57 Svar: 161
Tænkte nok det ikke kunne udsættes igen. Men bliver plader klippet, eller får jeg kørselsforbud eller hvad sker der?
Der er også noget med en bøde på 2000 hvis man glemmer at syne sin bil, og ikke får det gjort inden 14 dage efter fristen. Gælder det også for omsyn? dvs hvis jeg glemmer at syne på lørdag, men fx gør det i næste uge, vil jeg så få bøden?
apr 2013
http://www.trafikstyrelsen.dk/DA/Syn-og-K%C3%B8ret%C3%B8jer/Syn-af-k%C3%B8ret%C3%B8jer/Periodisk-syn/Bodeforlag/Proces-for-udskrivelse-af-bodeforlag.aspx Men du må jo ikke bruge bilen nu når den er dumpet. Du må kun køre fra synshal og ud til et værksted. Du må ikke bruge bilen til arbejde eller andet. Politiet kan give dig bøde for at du kører rundt i den til dagligt.
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 57 Svar: 161
sep 2008
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 69 Svar: 714
Ny fejl siden syn, hvad nu med omsyn?