{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Golf 3 VR6 ABS/EDS problem {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg for fornyligt erhvervet mig en Golf 3 VR6 fra 92.
Problemet er at når man starter bilen og skal køre, kan den ikke køre over 30-35 km/t. Det er ligesom om at den bremser højre hjul. Den trækker en del til venstre, og hvis jeg slipper gassen blokere den højre hjul. Den gør det kun de første 500 meter, efter det er der ingenting. Det er først når bilen har været slukket at det kommer igen, lige meget om den har været slukket i 10 sekunder, gør den det igen.

Eftersom at det kun er når tændingen har været slået fra at den går det, går jeg ud fra at det er en elektronisk fejl. Min umiddelbare gæt ville være ABS-blokken eller EDS styreboksen, men inden jeg begynder at bruge en masse tid og penge på at finde fejlen, ville jeg høre om der nogen der har oplevet noget lignende før?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3 VR6 ABS/EDS problem
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #1   2. dec 2014 nej, den vil ikke bremse p g af de fejl du nævner, det er nærmere bremsekaliberen der "hænger" (klodser bliver ved med at lægge an mod skive) prøv at motionere kaliber .... smiley " Den trækker en del til venstre, og hvis jeg slipper gassen blokere den højre hjul." er lidt sværere", kan du uddybe det ??

• #2   2. dec 2014 Jeg kan bare ikke så hvordan det kan være bremsekaliberen der hænger, nå den kun gør det, efter bilen har været slukket.

Jamen når du giver gas bremser den sig selv, og i det at den bremser højre hjul, trækker den mere på venstre hjul og trækker der for til venstre, slipper jeg så gassen blokere den højre hjul.

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #3   2. dec 2014 Så tror jeg det er EDS 'en det er galt med .... Du er nødt til at få en vagcom / vcds på så kan du se om der er fejl på følere...

• #4   2. dec 2014 Jeg har lige bestilt adaptere til min vcds, så må vi se.

Kommentér på:
Golf 3 VR6 ABS/EDS problem

Annonce