{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Km
  • #1   19. jan 2015 det kommer vel an på hvilken motor det er. hvis det var sådan en som min så ville den være pænt brugt ved 200k km

  • #2   19. jan 2015 Alt fra 100 til 1.000.000km og det er ikke engang løgn..

    Men ofte så er det ikke motoren der står af, men alt mulig andet som går i stykker og skal reperares hvor det ikke kan svare sig (fx rust) og folk så skrotter en bil med 400.000km mens motoren stadig kan køre..


  • #3   19. jan 2015 Okay. Jeg høre bare tit at motoren er godt brugt når der står 250.000-300.000 km..

  • #4   19. jan 2015 Svært at svare på - Som andre siger: Det kommer helt an på motoren. Mange gange holder en ren sugemotor længere end motor med turbo, men et godt udgangspunkt er hvis service er overholdt.

  • #6   19. jan 2015 Jer okay, rigtig gode svar! smiley
    Tak for hjælpen!


  • #7   19. jan 2015 Det kommer jo meget an på hvordan den er blevet kørt og om service er overholdt.

  • #8   19. jan 2015 Det er utroligt svært og svare på.

    Det der gør at motoren bliver slidt, er koldt start, manglende service eller generelt bare mishandling så som høje omdrejninger konstant osv, skifter du aldrig olie, vil motoren ikke holde mange km.

    Så det er meget svært og sige, to motorer med samme km tal, kan have vildt forskellige tilstande.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #9   19. jan 2015 Tjahhh har en vintervogn der pt. har kørt 470.000 km og den køre fint derud af stadig og klare også stadig 19 km/L hvis jeg køre pænt.
    Den er dog også med to fyldte servicehæfter.
    Så den er "brugt" men køre fint endnu smiley


  • #10   19. jan 2015 God overskrift!

  • #11   19. jan 2015 M. Lund, du er virkelig trættende med det der politi arbejde du laver.. Kan du ikke bare lade være med at klikke..

  • #12   19. jan 2015 Hvis du kan finde en bil, som har været ejet af mennesker med respekt for tingene, så holder den rigtig lang tid. Lad os sige min gamle e36, den var ødelagt af tidligere ejers kørsel. Fuldstændig nedslidt motor på 180000km, så det er forskelligt. Har for nylig købt en volvo projekt motor med 230 på klokken, slet ingen slid på noget af mekanikken.

  • #13   19. jan 2015 "Alt det der politiarbejde" - jeg aner ikke hvad du snakker om. Men nej, Mirza. Det kan jeg ikke. Og jeg kan heller ikke lade være at kommentere. Folk burde lære at tænke sig om herinde før de opretter et emne. Det mindste man kan gøre er sgu da, som et voksent og modent menneske, at lave en ordentlig overskrift! Så kan vi andre jo meget hurtigere finde ud af hvad emnet handler om og om vi kan hjælpe - i stedet for at blive nødt til at klikke ind for at se hvad emner med overskrifter som "km", "106", "låg" og "os" egentlig betyder..... smiley

  • Mads S
    Mads S Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #14   19. jan 2015 Hvis det er en Peugeot der har kørt over 100000 km, så er den ved at Være godt brugt smiley

  • #15   19. jan 2015 En bmw m50-54 motor ville jeg ikk tøve med at købe en med 350.000 km.. Men en corolla/carina med samme km vil jeg holde mig fra smiley

    Og nej har intet imod yotota smiley

    En mb diesel 3.0 td ku jeg os godt køre i med samme km..

    Der er kæmpe forskel på hvor godt diverse motore er bygget i forhold til slid...

    Alt hva jeg har skrevet er forudsat af overholdt service smiley


  • #16   19. jan 2015 Kunne du ikke have skrevet det her i overskriften "Hvornår begynder bilens motor at være brugt?"

  • #17   19. jan 2015 Det sgu mere reglen end undtagelsen at corolla'er og carina'er har kørt over 300.000km så ved ikke hvorfor det skræmmer dig ??

  • #18   19. jan 2015 Manden spørger, om en motor, der er gået 300.000 (!!!) er brugt... Så kommer folk med de lammeste kommentarer...
    Seriøst, lige meget hvor mange gange, man har skiftet olie osv, INGEN motorer kan kaldes for ubrugte efter så mange km. Ja... selv fra VAG...

    Og lad nu være med det der "JEG havde en bil, den var gået 1 milliard og den brugte 0 olie og havde en milliard heste...". Den slags "erfaringer" er 100% ubrugelige.


Kommentér på:
Km

Annonce