{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

BMW E30 benzin problem {{forumTopicSubject}}

Hej bg. Har et problem med min E30 325i fra 87. Har lige skiftet sonden, da den gamle døde så. Når jamen jeg skiftet den og så ville jeg prøve at starte den, så små hostet den igang, den stod normalt i tomgang i ca 10 sek, så begyndte at stå og hoste og gå dårlig, og så gik den så ud. Så prøvede jeg at starte igen, men ingen held, så pillede jeg et rør op, det var helt tørt, gnister fint. Synes ikke at jeg kan høre benzin pumpen køre. Synes det er mærkeligt, hvis den skulle dø ligepluslig. Nogen gode forslag hvad jeg kunne tjekke ?. På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E30 benzin problem
  • #1   2. feb 2015 Nu ved jeg ikke hvor pillen m20 er med lambdasonden, men mine e21/e30 med m50 har jeg kørt uden lambdasonde på, da bilen får lige et gram ekstra at leve af, men så går den så måske lige et par 100meter kortere på literen smiley
    Men på m20/e30 er det ofte et problem med benzinpumper/relæ på dem at de skaber lidt problemer...


  • #2   2. feb 2015 Min første E30 kørte også uden lambdasonden, den lå jeg også og rodet med benzinpumpen på, men den nye E30 jeg har købt, der sad lambdasonden i, og benzin pumpen er heller ik den samme

Kommentér på:
BMW E30 benzin problem

Annonce