{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.771 visninger | Oprettet:

Kedelig oplevelse af seat leon 2.0tsi fr {{forumTopicSubject}}

Vil lige dele min kedelige oplevelse med jer, jeg er den uheldige ejer af en seat leon 2.0 tsi fr fra 2010 den har ikke engang rundet 70.000 km, og motoren er nu gået..
Den har aldrig været chippet eller kørt sindsygt rådden i..
Får pillet topstykket af og den har bare bukket ventiler, knækket stræbearme eller hvad de hedder og der er store hakker i stemplerne samt stemplerne kan man skubbe lidt til siden i cylinderen dvs. blokken er oval agtig.. Der er intet kolance at hente hos smc, seat eller forhandler noget som helst.
Jeg har ikke engang haft bilen i et år, jeg har lige bestilt en ny blok igennem min mekaniker som heldigvis får gode rabatter fra OEM.. Seat kender slet ikke til problemet siger de og har ikke oplevet det før, men sjovt nok ham min mekaniker bestiller motoren hos kender alt til problemet og siger dem har han solgt massere af, og at motoren har skiftet motornummer massere af gange, det viser bare lidt om den motor ..
Det kan godt være jeg lige er lidt ekstra uheldig, men vil altså fraråde folk at købe i hvert fald 2.0 tsi.. Det er selvfølgelig kæden som har fucket hele lortet op, og det skal ikke ske alle service er overhold hos Seat det er sku rystende !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kedelig oplevelse af seat leon 2.0tsi fr
Kommentér på:
Kedelig oplevelse af seat leon 2.0tsi fr

Annonce