{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.588 visninger | Oprettet:

BMW E90 330I Automatgear {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens

Jeg overvejer at købe ovenstående bil her til sommer men er i tvivl om det skal være med manual eller automatgear?

Har ikke endnu haft lejligheden til at prøve en med automatgear men er der nogen der kan fortælle mig om BMWs automatgear er noget der virker eller er det en sløv omgang?

På forhånd tak

Rune


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E90 330I Automatgear
  • #1   13. feb 2015 følger lige med her

  • #2   13. feb 2015 Altid manuel

    Ingen bekymringer, masser af leg


  • #3   13. feb 2015 Bmw tomat spiller bestemt, men har man ikke adgang til autobranchen og kendskab
    Kan det også blive en dyr omgang det kan det med alt automat gear, jeg har altid gået uden om, også selvom jeg har adgangen og selv kan lave det.... Ved bare man blir idiot den dag hvor gearkassen gir en klonklyd eller andet.

    Desuden bør alle bmwer med tomat få udsk olie og filter på kassen hvor hver 100.000km men eftersom der ikke findes service interval på dette køre mange med så ringe olie det kun er et spørgsmål om tid

    Før du kan ringe i banken og låne 45k til anden kasse


  • #4   13. feb 2015 Nr1

    Mange tak for svar smiley Det er et svar jeg kan bruge til noget så mange tak. Jeg går udenom automatgear i sådan en fætter så smiley


  • #5   13. feb 2015 har en kollega med en e90 fra 05 330i med steptronic, bilen er optimeret og den kører bare pisse godt med automatgearet, og når man sætter den i sport spiller det også bare! og der har aldrig været bøvl med det, og den har vel kørt 180.000 nu


  • #6   13. feb 2015 Simon R: Hvordan er gearskiftene? Tænker på om de skifter så hurtig som DSG?

  • #7   13. feb 2015 Ta en automat helt sikkert! Det spiller bar! Brug 2-3000kr på olie skift og filter, evt en opdatering vis den trænger til det også den skid slået! Det ikk dyrere at vedligeholde den end at skifte en kobling f.eks på en manuel? Havde jeg stået i dit valg havde en automat gear helt klart været vejen frem

  • #8   13. feb 2015 Jeg har sports dobbeltkobling aut. gear med paddleshift i BMW'en, og det fungerer rigtigt godt. Jeg ville uden tvivl vælge det igen.

    Men sørg for, hvis muligt, at få sportsudgaven af gearkassen, synes den fungerer bedst.


  • #9   13. feb 2015 Et olie/filterskift på bmw 05-

    Regn med 7500kr total dele udgør 3500 alene mindst


  • #10   13. feb 2015 Fik skiftet olie og filter på min inkl. org. olie til ca. 3500 hos Schmiedmann.

    Min har kørt 200.000 uden problemet overhovedet.


  • #11   13. feb 2015 Hvordan kan de sælge det til 3500 når et gearkassebundkar filter koster 1500 plus moms i indkøb og olie ca 1500 plus moms - det er mig en gåde skulle jeg sælge det ved auth bmw vil der være dele for mindst 4500 kr plus arb løn

Kommentér på:
BMW E90 330I Automatgear

Annonce