{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Magnetventil får ingen strøm: Audi 100 2,8 {{forumTopicSubject}}

Hej
Sidder der en herinde der har lidt forstand på Audi?

I går ville min bil ikke starte, og har siden hen fundet ud af at magnetventilen ikke får noget strøm. Jeg har tjekket alle sikringer, men hvordan finder jeg ud af hvilket relæ det eventuelt kunne være. Kan ikke umiddelbart finde det i instruktionsbogen.

På forhånd tak!
Mvh. Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magnetventil får ingen strøm: Audi 100 2,8
  • #1   6. apr 2015 Hej. Kan starter tørne motor, men den starter ikke ?. Beskriv gerne start lidt mere. Tændingsbundstykke har det med at revne på de ældre Audier. Mvh. Gert

  • #2   7. apr 2015 Hej igen
    Motoren kører fint rundt, og hvis den har stået lidt tid starter den også i nogle få sekunder hvorefter den går ud. Så jeg tror den der magnetventil er helt lidt utæt, men den åbner ikke.

    Jeg har tænkt på at sætte direkte strøm til denne ventil, men ved ikke om det er 6v eller 12v.
    Mvh.


  • #3   8. apr 2015 Måske benzinpumpe eller hallsensor. Jeg ved ikke lige magnetventil du skriver om. Mvh. Gert

  • #4   8. apr 2015 Ok, hvor sidder den hallsensor henne? Regner med at køre ud til en hugger for at finde nogle nye relæer.
    Benzinpumpen kører fint, da der er benzin ved motoren.
    Den kan også starte i nogle få sekunder efter den har stået noget tid, det er derfor jeg vil mene det kunne være en slags ventil hvor der løber lidt benzin til motoren, men ikke åbner helt.
    Mvh


Kommentér på:
Magnetventil får ingen strøm: Audi 100 2,8

Annonce