{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.275 visninger | Oprettet:

Bremser går på kia picanto {{forumTopicSubject}}

Har det problem at klodserne i tide og utide kører på skiven og derfor bremser hele tiden på det ene forhjul.
Har hørt at det skulle være et stort problem på kia picanto og at det typisk er fordi kaliberen hænger.

Dette kan nok også sagtens være tilfældet her, men efter at have skildt det ad igår er der noget der undrer mig.

De "kanaler" klodsernes ender hænger fast i sidder meget stramt på klodsen. Jeg skulle bruge forholdsvis meget kraft på at vrikke dem ud af disse kanaler med en skruetrækker, hvor jeg jo mener at det burde gå nogenlunde løst, så de selv kunne glide lidt tilbage når stemplet ikke pressede ind på dem. Er jeg helt forkert på den, eller er det noget jeg skal prøve at få til at gå løsere?

Skal siges at jeg rensede og smurte det hele uden at det virkede.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremser går på kia picanto
  • #1   23. apr 2015 Ja, så har du ikke renset ordenligt. smiley

• #2   23. apr 2015 Problemet er bare at monteringssættet som de ligger i var helt rent, og smurte det ind i kobberfedt og satte klodserne ind. men klodserne var ligeså hårde at trykke ind i rillen.. er der noget helt galt??

• #3   23. apr 2015 du skal jo rense bremseåget. der hvor klodserne skal sidde. der sidder helt sikkert skidt osv. og husk og tjekke om gliderne kan arbejde. hvis de ikke kan skal de ud og renses også

• Poul L
    Poul L Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #5   27. sep 2017 Mine bremser hænger højer for og venstre bag men kun når jeg køre motorvej og så bremser jeg lidt så slipper de og så kommer det bare i gen så bremser jeg og så køre det i gen og når jeg lufter ud på de 2 hjul så kommer der ikke ret meget væske ud hvad kan det være galt

• #6   27. sep 2017 mathias.....
    som der skrives.... slib dem til (forsigtigt) så de glider nemt....så hænger de ikke....

har selv samme problem med min kia clarus( uoriginale klodser) vinkelsliber løser alle problemer den vej og ja den er synet. pt 8stk tilbage i dk på plader

Kommentér på:
Bremser går på kia picanto

Annonce