{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

brændstof pumpe {{forumTopicSubject}}

har en citroen c5 2,0 hdi fra 03 da vi kørte idag stoppede den pludselig og gik ud efter ca 30 km kørsel og der er ikke noget diesel i filter skal lige siges at diesel filter blev skiftet igår kan det være brændstof pumpen der er stået af ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brændstof pumpe
  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 876
    #1   17. maj 2015 Kan godt være pumpen men det er nok mere sandsynligt det er relæ

  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 31 Svar: 2.901
    #2   17. maj 2015 , og . indsættes hvor man lyster.

  • #3   17. maj 2015 Jeg vil næsten ikke skrive det, men alligevel. Kan du stole på din tankmåler ?. Dette skrives fordi jeg for tre måneder siden skulle køre en C5 hjem. Den havde ikke affjedring eller servo. Udstødning nærmest væk. Jeg havde 80 km. hjem, men bedst som jeg ryger ud af motorvejen løber den tør, selv om tankmåler viser kvart tank tilbage. Det var så defekt tankmåler. Det kunne jeg sidde og tænker over et par timer i nødsporet smiley

  • #5   17. maj 2015 Efter man har skiftet brændstof filter på den skal man huske at lufte det ud ellers er der luft i brændstof kræsen og derfor går den ud smiley

  • #6   17. maj 2015 Rasmus f, der er sgu nok ikke luft i, hvis han har nået at køre 30 km. Medmindre der er en utæthed et sted, hvilket oftest giver startbesvær. Vil også mene den måske er kørt tør for diesel.

Kommentér på:
brændstof pumpe

Annonce