{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Brændstof pumpe {{forumTopicSubject}}

http://shop.scanturbo.dk/pi/Pumpe_265L_5_bar_2042_47.aspx

Hej bilgalleri, Jeg ville gerne have skiftet min brændstof pumpe på min Golf GTI, men er lidt i tvivl om hvordan, den skal placeres, og om den gamle pumpe skal op? eller hvad man gør ? pumpen, der skal i er pumpen i det øvre link.

Nogle der kan beskrive, eller ligger billeder ud, af sådan upgrade smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brændstof pumpe
  • #1   29. apr 2014 Hej smiley Du skal pille hele benzinmåleren op med pumpen som sidder sammen ca i midten af benzinmåleren med et bredt elastikbånd,så er den lige til at skifte pumpen ud med den gamle og monterer det hele igen.Husk selvfølgelig at skrue slanger og ledning af.Mvh.Mathis

  • #2   29. apr 2014 Nu skal du bare huske at den pumpe du linker til er en ekstern pumpe, dvs. at den ikke er beregnet til at montere i tanken. Så den skal sidde uden for tanke, du skal så finde ud af om du kan bruge den eksisterende som føde pumpe eller om du skal have en anden i tanken eller om den i tanken helt kan undværes.

    Eller du skal vælge en anden pumpe der er designet til at kunne monteres i selve tanken.

    PS: Huske at mange at de høj kapacitets pumper monteret uden for tanken, larmer MEGET. Har selv 2 stk. Bosch (Kopi) 044 pumper uden for tanken og de kan tydeligt høres, selv om det kun er den ene der kører når der ikke er ladetryk, så hvis bilen skal bruges som "daily driver" så vil jeg klart anbefale at du ikke bruger en større pumpe end du har brug for og får en der kan monteres i tanken.

    Er du sikker på at du mangler Benzin? Hvordan ved du at pumpen er for lille?

    /Steffen


  • #3   29. apr 2014 Har skrevet med manden som skal chiptune bilen, og han mener at mange af golf pumperniklen ikke kan være med i længden

  • #4   29. apr 2014 Hvor finder jeg en til tanken så?:)

  • #5   30. apr 2014 Hvor mange heste skal du lave? Er bilen med turbo?

    /Steffen


  • #6   30. apr 2014 Ja, den har fået lidt større turbo på end standart, og regnede lidt med 240 ca.

Kommentér på:
Brændstof pumpe

Annonce