{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.720 visninger | Oprettet:

Citroen C5 klimaanlæg virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. Skriver på vejne af mine forældre som har en citroen C5 2.0 fra 2002.
De har et problem med at deres blæser i bilen ikke vil køre. Der kommer symboler og man kan sagtens trykke op og ned fra temp men blæseren vil ikke køre. En sjælden gang går den lige igang men stopper så igen. Og efter kort tid slukker symbolerne helt. Har prøvet at tage batt fra og sætte det på igen for at prøve at nulstille computer men det har ikke virket.
Er der nogle der har en ide til hvor jeg skal begynde !!
Hilsen Carsten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citroen C5 klimaanlæg virker ikke
  • #1   4. aug 2015 Defekt blæseemodatand. Ny blæser nødvendig

  • #2   4. aug 2015 Sø-Propel siger blæser modstand. Det vil jeg ikke modsige, men vil umiddelbart ikke tro at den så vil virke engang imellem. Tror så bare den slet ikke vil virke.

    Jeg vil snare tro at det enten er en løs forbindelse (f.eks. i stikke eller ligene) eller styre enheden der er defekt.
    Og så hjælper det absolut intet at nulstille noget som helst.

    Men hvis du vil prøve at nulstille den, så det ikke lige nok bare at pille batteriet af.
    Du skal pille begge poler af batteriet og så samle dem/kortslutte dem (IKKE batteriet) og så lad dem være kortsluttet et par minuter eller 10. Og så montere dem igen på batteriet. Så burde alt være nulstillet.
    Men tvivler nu på det hjælper.


  • #3   4. aug 2015 Kan også være en dårlig blæsermotor hvor kullene er nedslidt

  • Henning J
    Henning J Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Svar: 1
Kommentér på:
Citroen C5 klimaanlæg virker ikke

Annonce