{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen baglys med nærlys?????
  • #1   14. sep 2015 Jeg havde et lignende problem sidste år på min Volvo - ny lyskontakt og problemet var væk.

• #2   14. sep 2015 Jeg havde et problem der ligner lidt med min gamle Corolla. Der slukkede alt lyset bare bagpå, når jeg trådte på bremsen.
    Jeg fandt ud af at der var ir i pæresoklen til det ene baglys og det fik hele skidtet til at kortslutte, hver gang bremselyset skulle lyse.
    Så tjek det lige engang - så kan du da udelukke det, hvis det ikke er det smiley

• #3   14. sep 2015 der er udmitlbart ikke ir nogle steder. det mærkelige er at bag lyset virker når der bare er kørelys

• #4   14. sep 2015 Defekt lys kontakt !! min gamle passat lavede nogle lunde det samme nummer med mig. havde nærlys og fjernlys men intet baglys og instrument lys. men det er en klassiker på de gamle vw golf II/III/IV + vento + passat.
    At lys kontakten går i stykker og tror faktisk det billigste sted du kan købe en ny er på vw. det er i hvert fald min erfaring

• #5   16. sep 2015 det var lyskontakten. 200kr hos thansen og skiftet på et minut smiley tak for info

Kommentér på:
Ingen baglys med nærlys?????

Annonce