{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.639 visninger | Oprettet:

Nye bremser hele vejen rundt {{forumTopicSubject}}

Godaften BG.
jeg har fået skiftet bremser hele vejen rundt på min polo 9n3
plus der er blevet skiftet bremse slanger foran
og hovedcylinderen er skiftet..

jeg har fået bilen tilbage idag men jeg syntes godt nok at pedalen går en del længere ned end før er det normalt og skal det køres til ?
de sagde på værkstedet at den er blevet udluftet af flere omgange..

i min verden burde min Pedal være hårde når bremserne og alt det andet lige er blevet skiftet men jeg har ikke forstand på det så vil lige høre jer smiley

mvh Jens.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye bremser hele vejen rundt
  • #2   17. sep 2015 Altså når jeg trykker pedalen ned så bremserne den ganske udemærket
    men pedalen er blød

• #4   17. sep 2015 Ja det undre mig også at de sagde at den skulle udluftes igen.

Men det kan hellere ikke være normalt at man skal trykke pedalen flere cm ned før at den begynder at bremse

• #5   17. sep 2015 Det er pga de nye klodser, giv dem et par dage. Men definer blød? den er formentlig blødere end den var før, men er den svampet? hvis den ikke er svampet, giv den et par dage.

• #7   17. sep 2015 Der kan godt gemme sig en luftlomme i ABS blokken, hvis denne ikke har været udluftet med tester på.

• #8   17. sep 2015 definere lige svampet ?

Altså når jeg skriver blød mener jeg at man skal presse den et sstykke ned før at den begynder at bremse. men når man så har bedalen godt nede så bremser den ganske fint

• #9   17. sep 2015 Hvis bremserne virker som de skal, er det sikket i orden.. Det kan også være du skulle prøve at finde en lille grus vej eller græs hvor du med ca 30 km/t blokere bremsen så ABS bliver aktiveret.. Har oplevet det tit lige hjælper på en lidt blød pedal...
    Og husk nu at gøre det forsvarligt og uden der kan ske nogen skade..
    Men gøre det helts efter du har kørt en 100-200 km så skiverne lige er kørt til smiley

• #10   18. sep 2015 Nu kender jeg ikke lige modellen,(eller kan ikke lige huske det) men hvis du har tromler i bag, så kan det jo også ligge i at de ikke har justeret dem op, således bakkerne får for stor vandring hver gang du bremser, da bakkerne bliver presset ind igen.
    Men kun et bud...

Men spørg dem på værkstedet. smiley

• #11   18. sep 2015 En bremsepedal skal have 1-2 cm, frivandring

Der efter må den, maks kunne trykkes halvt i bund

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #12   18. sep 2015 kan du pumpe den hård

• #13   18. sep 2015 ja hvis jeg pumper på den bliver den hård

• #14   18. sep 2015 Prøv at sluk motoren og pump tryk på! Og hold det! Tænd motoren, hvis den synker virker din vakumforstærker! Ellers hæld noget nyt væske på, for at opnå et højere kogepunkt, luft ud igen! Hvis det ikke virker, er der højst sandsynlig stadig en utæthed!??

• #15   18. sep 2015 har været henne ved VW idag hvor der var en der tog en tur i det han siger det ikke har noget at sige og at den ikke er svampet.

men at det sagtens kan være fordi at hovedcylinderen er skiftet og derfor kan mærkes anerledes

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#16   18. okt 2015 hvis du kan pumpe din pedal hård kan det være luft men det kan også være dine bag bremsere der skal justeres op hvis det er tromle bremser

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#17   18. okt 2015 prøv at trække din håndbremse og pump hvis den efter du har pumpet forbliver hård skal dine bremsere justeres

• #18   19. okt 2015 i tændt eller slukket tilstand ?

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#19   19. okt 2015 det er under ordnet da det ikke er en test af bremse forstærker men en test af justeringen af dine bag bremsere men du kan kun bruge denne test til biler med tromle bremser pump

træk din håndbremse pump dine bremser op slip bremsen vent 15 sekunder træd på bremsen er den stadig hård trænger dine bremser til just men der er intet farligt ved at køre i bilen hvis bremse pedalen ikke går mere end halvt ned

• #20   19. okt 2015 Den går ikke længere end en halvt ned jeg tænker bare mere når den skal til syn engang her næste år smiley

den bremser fint det undrede mig bare at pedalen gik længere ned end før

Kommentér på:
Nye bremser hele vejen rundt

Annonce