{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nye bremser piver?!
  • #1   25. mar 2012 Det er bremseklodserne... vi ser det så tit og især hvis det ikke er originale skiver, ved ikke hvad de gør forkert men vi er tit ude for at skulle have 3-4 sæt af forskellige fabrikater hjem fra FTZ og så til sidst have originale før de holder op.

Kan også være at du har glemt vibrationsplader, kan ikke huske om der sidder det på Golf 4 men tror nu det er klodserne...

• #2   25. mar 2012 der skulle stå: især hvis det ikke er originale skiver og klodser.

• #3   25. mar 2012 Thansen?? der er typisk for store metalstykker i klodserne, som derfor hyler.. Men helt generelt vil asbestfri-klodser hyle lidt. Savner den gode asbest..

• #4   25. mar 2012 U org. Bremser hyler ad h til smiley

• #5   25. mar 2012 Synes det er underligt at i har problemer med klodser fra FTZ og thansen, i de 4-5 år jeg har rodet med biler har jeg ALDRIG oplevet problemer med dele fra nogen af dem... Så mon ikke det er en fejl 40 smiley men ellers.. Har du renset og smurt dine bremser???

• #7   25. mar 2012 Jacob K

Nu har jeg arbejdet som mekaniker i 11 år og vi har tit haft problemer med dele fra FTZ.
    Men nu køber vi jo også dele for ca 50-60000 om måneden hos FTZ som erfaren perlestensmekaniker som dig selv skal man jo være "heldig" for at snuble over de dårlige dele...

Kommentér på:
nye bremser piver?!

Annonce