{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kobling i bund sidder fast
  • #2   25. sep 2015 ud fra det du skriver kan vi slå fast det ikke er koblingskablet.. Men skal vi lige få styr på hvad du mener før vi drager til nogle konklusioner.

Hvis du kan sætte den i gear så er koblingen aktiveret hele tiden, så er det nok nærmere koblings fjedren der er knækket.

Hvis ikke du kan aktivere koblingen og sætte bilen i gear, er det sikkert koblingskablet. smiley

• #3   25. sep 2015 Træt og utæt koblngsslave/hovedcyllinder, hvis den er hydraulisk, som jeg tror den er,,, det er også set den skidereturfjeder ved pedalen er røget af, så kan du også få den funktion du har nu.

• #4   25. sep 2015 De 206 jeg har lavet har kabel.
    Hvis den også larmer fra gearkassen kan det kodet være dit udryggerleje har slidt fingeren over på trykfoden

• #6   25. sep 2015 Tar så kun 3 timer, med kaffepause, på sådan en løve med 1.4/1.6 maskine.

• Lars O
    Lars O Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #7   25. sep 2015 Nogen der ved hvor lang tid det tager på en 406 1,8, skal det hele ud eller kan man får gearkasse så langt tilbage at man kan komme til ?

Mvh Lars

• Lars O
    Lars O Tilmeldt:
    sep 2015

#9   25. sep 2015 Ok. Tak
    så ved jeg hvad weekenden skal gå med. nu skriver du helt af ? altså hele drivlinen ud ?
    ved du hvad der er nemmest. neden ud med hele rammen med hjulophæng mit dem alles eller kun drivline ovenud

• Lars O
    Lars O Tilmeldt:
    sep 2015

#11   25. sep 2015 Tak endnu en gang, så bliver det neden ud med kassen uden trækaksler smiley og nok også olie så det ikke pis.... ud over hele gulvet

God weekend

• #12   26. sep 2015 Og husk 2 nye pakdåse til drivakslerne. De plejer at blive utætte når drivakslerne har været ude

• #13   26. sep 2015 Og svanehalsen også, den del lejet kører på.

Kommentér på:
kobling i bund sidder fast

Annonce