{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Vw up fejl/problem deling
  • Mustafa A
    Mustafa A Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #1   12. dec 2015 Har selv disse:
    Bilen var knapt 2 år gammel da bagerste støddæmpere begyndte at stå af.

    Mega irriterende raslelyde fra kobling/gearkasse. Som tilsyneladende er som det skal være.

    Fået ny gps fra navigon ifbm indbrud og den nye lagger sygt og forvrænger lyden (pitcher)

    Koblingen skal virkelig slippes delikat for ikke at den hopper på plads og siger dunk.

    Siderude på 2d har 2 gange kørt skævt ned hvor de har måttet spænde skinnen op.



  • #2   12. dec 2015 Har lige købt ny UP for en måned siden. Det er Garmin, som sidder i dem nu. Men rent lydmæssigt er det ikke det bedste for dem der ringer til bilen. Ekko og baggrundsstøj. Selve mediaafspilleren kan godt "hakke" lidt i lyden...... Men vi bruger det da, og lever med de små kiks som er af og til.

    Selve bilen kører super, og indtil videre ikke problemer, men den er også helt ny smiley

    Vi har tegnet udvidet garanti i op til 4 år, da jeg ikke gider betale for alle de irriterende fejl der typisk er på en VW smiley

    ......... Men i bund og grund, så ER det den af microbilerne, som kører bedst, og har det bedste kvalitetsindtryk når man kikker på den ( både udvendigt og indvendigt )


  • Mustafa A
    Mustafa A Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #3   12. dec 2015 Helt enig. Ganske fin bil udover fejlene. Man kan jo heller ikke forvente for meget af den når nu den er så billig også. Det jo ikke en Mercedes smiley men ja undskyld det er garmin ja. Men den laver ged i musikken mere end småfejlene som jeg også havde med den gamle.

  • #4   12. dec 2015 Har haft udstydnings skold der raslede

  • Mustafa A
    Mustafa A Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #5   12. dec 2015 Det havde jeg også hørt der var nogle som havde. Det har jeg dog ikke oplevet. Min er en 2012

  • #6   12. dec 2015 Vores er en 13. Men det blev lavet på gangtien

  • Mustafa A
    Mustafa A Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #7   12. dec 2015 Oplever du nogle mislyde i kobling/gearkasse? Typisk når den står i frigear med koblingen sluppet. Og især hvis den er kold.

  • #8   12. dec 2015 Ja der er lidt men ikke noget slemt men heller ikke så tit den er i fri gear og Tom gang den plejer at gå ud. Så ikke noget jeg bemærker i hverdagen. Men det er også fruen der bruger den mest

  • #9   12. dec 2015 Den har fejl på varmeskjold støddæmpere og fjedre bagi koblingspladen er for lille så den skal skiftes højtalerne ryster sig løse og der var fejl på gpserne

  • Mustafa A
    Mustafa A Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #10   12. dec 2015 Hold da op (Anders h) men sagde du at koblingsfjedrene skal skiftes hvis den rasler?

  • #11   12. dec 2015 Nej kobling og alt der hører sig til smiley

  • Mustafa A
    Mustafa A Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #12   12. dec 2015 Okay. Men har du selv skiftet den? Eller kender andre der har hvor at det har afhjulpet problemet?

  • #13   12. dec 2015 Har været med til at skifte en og kender 7 andre der har fået skiftet deres fordi koblingen er defekt fra fabrikken smiley

  • peter k
    peter k Tilmeldt:
    apr 2009

    Biler: 1 Emner: 5 Svar: 70
    #14   12. dec 2015 Men har haft instrumentbræt ude da den var utæt ved afløb for aircondition. skæve bremseskiver

  • #15   12. dec 2015 Den har nok nogle sygdomme, som så meget andet teknik/mekanik.

    ............ Men må må sige den kører ualmindeligt godt til det er en micro. Også bedre end flere i mini-størrelser. Det med kvaliteten må vise sig ? .... Kan håbe på man har løst nogle af de værste børnesygdomme her efter 4 år på markedet.

    Ved at problemer med gearkasserne er blevet forbedret fra slut 2014. Og måske også fugtproblemerne i kabinen. ( det sidste siger jeg fordi vi ikke selv har problemet i en 2015 )


  • #16   12. dec 2015 Det med koblingen passer ikke de har stadig den fejl min kammerat købte en for 3 måneder siden og han fik skiftet kobling i forrige uge

  • Mustafa A
    Mustafa A Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #17   12. dec 2015 Anders H

    Fik han skiftet koblingen pga lydene?


  • #18   12. dec 2015 lydene og fordi den havde svært ved at gå i bakgear

  • #19   12. dec 2015 Jeg har flere gange hørt om problemer med kobling og gearkasse smiley Du skulle have køb en Aygo i stedet smiley

  • #20   12. dec 2015 Der er fejl på bagdæmperne smiley

  • Mustafa A
    Mustafa A Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #21   12. dec 2015 Ja tak har haft en Carina 3 som holdte bedre og længere end uppen.

    Men ja Anders de dæmpere er osse noget lort hehe. Overvejer at købe delene i anden god kvalitet og skifte hele vejen rundt hvor der er noget galt. smiley


  • #22   12. dec 2015 #16 ......... Det var det med dårlig hærdning af tandhjul i gearkassen jeg tænkte på........ Ved ikke med koblingen.

    Det var noget jeg læsre på Autobild, at gerkasserne var blevet forbedret fra slut 2014.


  • #23   12. dec 2015 når det kan godt være smiley og tror også det er en god idé smiley

  • #24   12. dec 2015 Intet når en Toyota...... smiley

  • #25   12. dec 2015 Min daglidags øko racer Aygo har fra ny i mine hænder kørt 172.000km siden 2008. Der har aldrig været et eneste problem. Den første egentlig operation kommer snart - en slidt generator.

    Toyota trillingernes helt store problem (de gamle) er at vandet pisser ind alle steder fra. Antenne, dørlister, bagklapliste, udluftning, lygter. Heldigvis har min kun lidt af at have utætte dørlister.


  • Mustafa A
    Mustafa A Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #26   12. dec 2015 Det er jo et eller andet sted også produktionen idag (ca siden krisen hvor man begyndte at spare på alt) som er skod. Engang blev tingene fremstillet besværligt men ordenligt. Idag er det effektivt men skod. smiley

  • #27   12. dec 2015 Det er ikke det det handler. Det handler om profit. De kan sagtens lave biler der kan holde flere årtier og flere hundrede tussinde kilometer, men hvilke biler skal de så sælge om 30 år? Jeg er helt overbevist om at tingene er gennemtænkt og testet at biler i dag kun skal holde i 15-20år.

    Se på bilerne fra 80'erne til mid 90'erne. En kvalitet som vi aldrig kommer til at se igen smiley


  • Mustafa A
    Mustafa A Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #28   12. dec 2015 Det er da helt korrekt. Men jeg mener da stadig som du selv nævner med at vi ikke kommer til at se sådanne biler mere at det er hamrende ærgerligt. Men ja vi skal jo følge med udviklingen.

  • #29   13. dec 2015 Langt de fleste UP ejer har betalt 120 til 140000 kr og så skal man skrive at det er en bil fyldt med fejl er ikke nemt , billig discountbil med ringe sikkehed chrastest ville den oprigtigt kun kunne opnå 3 stjerner , 4 airbag er direkte svineri, mange vælge UPen for de vil ha tysk kvalitet , bilen bliver slet ikke bygget i Tyskland , ja ikke engang tyskerne selv har lyst til at købe en UP dem der har købt én har ikke roserne ord til modellen eller mærket , endda FDM har erkendt at UPen kun kan opnå 3 stjerner i chrastest og FDM fraråder selv at købe biler med mindre end 4 stjerner i chrasstest , sælg den mens i kan.

Kommentér på:
Vw up fejl/problem deling

Annonce