{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Polo - lav og ny renoveret {{forumTopicSubject}}

Jaah så blev jeg endelig færdig med motoren i polo'n

Har efter den brændte et stempel for 14dage siden gået og renoveret den efter skole mens jeg ventede på mine ny forstærkede stempler kom hjem fra tyskland..

Det der er sket i motoren er en honing ik til overstørrelse bar så den lige fik sine ridser igen, så har den fået ny forstærkede stempler og ringe, Nye plejl lejer.. Toppen har også fået den helt store tur med Nye løftere, styr og større ventiler og så er den blevet planet.. det var sådan i små træk hvad der er sket med den..

Ud over renovationen har jeg købt en Supersprint banan til bilen.. har i forvejen 2" rustfri rør fra flex (som os er rustfri) og ud til min Simons bagpotte..

Polo'n er ellers udstyret med Komplet Koni undervogn hårdhed justerbar (den gule) og et sæt Mattig SSF 7 og 8x 13" med 175/50 13" dæk på, så sidder der Raid 300mm sportsrat i og bagklappen har jeg lige for rettet en stor bule i så den venter på maleren får tid..

Men den er ved og være færdig igen den kære polo. Mangler bar og få monteret min Justerbare Tårnstiver, malet bagklappen og så kunne jeg godt tænke mig og få den cirka en cm længere ned foran (HJÆLP), et par Polo GT sæder fra en 3'r og måske H seler..

I kan se flere billeder og tekst på bilgalleri link :
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35679


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polo - lav og ny renoveret
Kommentér på:
Polo - lav og ny renoveret

Annonce