{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækslid hjælp?
  • #2   28. feb 2016 Ok, tænkte det nok. Men var lidt i tvivl om det var nok. Det er jo nærmest vinklen på fordækkene der er helt forkert. Det troede jeg ikke at man rettede også, troede kun at det var retningen man fik gjort lige.

Hvad koster sådan en sporing er alle steder lige dygtige

• #3   28. feb 2016 Jeg synes det er super at politiet ind i mellem holdere razziaer hvor de tjekke bilernes dæk - kan se at det ikke er alle ejere der gør det selv smiley
    Hvordan kan man forsvare at køre med dæk der er så nedslidte???

• #4   28. feb 2016 Jeg vil få tjekket hele undervognen igennem af en kyndig person, då så stor slidt kan tyde på defekte komponenter i din undervogn, derefter ville jeg få den 4 hjuls sporet

• #6   28. feb 2016 OK, vil jeg få undersøgt. De er blevet slidt rigtig hurtigt siden jeg skiftede til vinterdæk. Bagdækene er slet ikke slidt i nærheden af dette dæk.
    Den trækker self på forhjul men det er helt vildt så mange mm slid der er forskel på for og bagdæk.

• #7   28. feb 2016 det er mange tusind km siden det dæk på billedet var ingen for lovens krav.

• #9   28. feb 2016 Jeg kører ikke så meget i den og når jeg kører går det mest lige ud.

Men jeg var helt chokeret over at det ene dæk, så så slemt ud. Men damen har vist også også haft et uheld med at ramme kantstenen i den side, har hun fortalt..

Hvis jeg smider den til sporing kan de vel starte med at tjekke den for andre fejl inden de går i gang

• #10   28. feb 2016 woow smiley den dæk er sku færdig..

- men jeg fik 4 hjulsudmåling i tyskland til 400 kr. jeg var til familie besøg i bochum, så fik bilen lige en tur lille service..
    - grunden til den fik sporing i tyskland fordi jeg skændtes med en værksted som havde virkelig dårlig service over for mig og en ven en. og de hedder "trige auto og diesel"

• #11   28. feb 2016 Hvad koster det herhjemme?

• #12   28. feb 2016 Hos quickpot er prisen 700 tror jeg. Det kan du se på deres hjemmeside

• #14   28. feb 2016 Da vi skiftede dækkene bemærkede jeg ikke noget, men må hellere tage et ekstra kig i den side.

Kommentér på:
Dækslid hjælp?

Annonce