{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trykføler turbo 1,6Hdi
  • #1   2. mar 2016 Jep, det skal forståes denne måde :

    Boost sensor = map sensor/ladetryksføler
    Circuit high = en elektrisk fejl, motorstyringen har registreret en høj spænding på føleres sensorledning. Dette kan skyldes en kortslutning til + (5 volt) på følerens sensorledning, eller at sensoren er defekt og kortslutter internt til +


  • #2   2. mar 2016 den har bare målt for højt lade tryk , dette kan skyldes flere ting , vacum slanger , styre ventil , eller vntén i selve turboen.

  • #3   2. mar 2016 ningo .
    Normalt ved fejl på ladetryk (vnt, ladetyksventil, turboslanger osv.) Får man en fejlkode der hedder p0234

    Så jeg ville starte med at få udmålt mapsensoren. Men ladetryksproblemer kan da ikke udelukkes.


  • #4   2. mar 2016 Jeg snakkede med lagermanden fra det lokale Citroën værksted. Og han kunne mindes at de af og til var stødt på noget lignende, og at man havde skiftet en føler. Han kunne dog ikke huske hvilken.
    Så jeg tror du har ret Henrik.
    Den er formentlig os til at betale sig fra.


Kommentér på:
trykføler turbo 1,6Hdi

Annonce