{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 1,9 D vil ikke starte. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en peugeot 206 1,9 D.
Her den ene dag gik den bare ud under kørsel, jeg kan se at dysserne ikke får noget diesel, og jeg kan få diesel frem ved at bruge håndpumpen, min konklusion var derfor en defekt dieselpumpe.
Jeg har i dag fået fat i en anden dieselpumpe, men fejlen er den samme, dieselpumpen suger men sender ikke diesel videre til dysserne.

Hvad kan problemet være?
Er der startsspær I dieselpumpen, så den ikke vil åbne for diesellen?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 1,9 D vil ikke starte.
  • #2   11. apr 2016 Det er en årgang 99.

  • #4   11. apr 2016 Det undersøger jeg i morgen. Ved du om der er startsspær I dieselpumpen?

  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 195
    #6   12. apr 2016 der er ikke pumpe i tanken på 1,9d,hvis det er en lukaspumpe så har du 2 sikringer til startspærre,en typisk fejl er manglede strøm på stopkontakten i pumpen eller defekt stopkontakt,den sidder øverst bag i pumpen,på lukas sidder den under et metalskjold,på bosch sidder den fri

  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 195
    #7   12. apr 2016 stopkontakten i pumpen virker som startspærre,ingen strøm og den lukker ikke op

  • #8   12. apr 2016 Mange tak for svar.
    Jeg har svært ved at lokalisere stopkontakten, skal jeg have skjoldet af bag på pumpen?


    profilbillede
  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 195
    #9   13. apr 2016 stopkontakten sidder under skjoldet,skjoldet er lidt tricky at få af der er brugt knækbolte,kontakten får strøm fra forvarmerrelæet på lukas,har du tjekket om den sender strøm,du har 2 sikringer til startspærret,hvis den ene springer så hyler den helt vildt,hvis den anden springer,ja det lyder åndsvagt,men så duer dit stoplys ikke

Kommentér på:
Peugeot 206 1,9 D vil ikke starte.

Annonce