{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Hjælp Audi 80 3b automatgear {{forumTopicSubject}}

Har købt den idag, Og kørte den hjem den kørte som en drøm. Skulle så ud og handle med konen, men da jeg satte den i R kom der en klonk lyd, satte den så i drive og der kom også et klonk. undersøgte så begge træk aksler men de fejler ikke noget. motor ophæng er nye, og den skifter fint. men når jeg har den oppe på en donkraft og drejer frem og tilbage med forhjul siger den en lige som om der er noget løst inde i gearkassen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp Audi 80 3b automatgear
  • #1   12. maj 2016 Det lyder desværre som om differentialet er gået smiley . Har du tjekket trækaksler 100 %, er der ikke så mange andre muligheder.
    Mvh. Gert

• #2   12. maj 2016 ja jeg har tjekket trækaksler synes ikke der er noget galt med dem, har lige været ude og skubbe den lidt frem og tilbage, der kan jeg høre lige som om det er noget løst i gear kassen, er det noget man kan køre med, eller står den bare af.og er det dyrt og få lavet,og er det muligt og købe en brugt kasse ,

• #3   12. maj 2016 Sorry, den havde jeg helt misforstået. Jeg troede den ikke kunne køre efter klonklyd.

• #4   12. maj 2016 jo det kan den godt den køre fint. det er kun når jeg skifter mellem D og R.

• #5   12. maj 2016 ok. Det ville jeg tage helt roligt og se om det udvikler sig. Det kan være lidt store tolerancer i drivaksler. Det kan også være slidt differentiale, men det er jo ikke noget man sådan lige fixer. På disse ældre biler må man håbe det bedste og skifte kassen hvis det går galt. Passende olie og filter skift kan anbefales.
    Mvh. Gert

• #6   13. maj 2016 tak for hjælpen Gert H. Det vil jeg også gøre, vil se om der ikke dukker er bil eller en gearkasse op,

Kommentér på:
Hjælp Audi 80 3b automatgear

Annonce