{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

e36 rod i ledningsnet {{forumTopicSubject}}

Halløj BG. Nogle der tilfældigvis ligger inde med en god viden omkring bimmere?
- Har en e36 320 hvor der ligger en 2,8 motor i. Nøglen til bilen har jeg mistet og har nu fået lavet en ny nøgle til bilen, men den starter ikke da der jo er skiftet motor. Jeg har fået bilen skildt ad indvendigt og alt hvad der hedder ledninger til styreboks og ews er et stort rod med 500 klippede ledninger og andre spændende ting og sager. Skal jeg ud og have fat i et nyt sæt med nøgle, ews, styreboks osv og samle alle de originale ledninger, eller er der en nemmere måde det kan fixes på?
Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e36 rod i ledningsnet
  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #1   16. maj 2016 Jeg er ikke sikker men det kan muligvis fjernes med en chip,proev at hoere en af dem her ad.
    http://www.engineperformancechips.co.uk/Home.html
    http://www.endtuning.com/
    De har begge to et rigtig godt ry paa diverse engelske BMW forums.

• #2   16. maj 2016 Tak for det. Men nu var det mere alt det rod med ledningerne jeg søgte noget hjælp til? smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   16. maj 2016 har du fået fjernet ews?
    ellers kan det være den der går ind og låser

• #4   16. maj 2016 Det ved jeg faktisk ikke helt 100 procent. Det ser ud som om det sidder til, men somsagt er der en masse klippede ledninger osv. Det er bare ærgerligt, for det var en super fin vogn..

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #5   16. maj 2016 hvis den sidder til, så skal nøglen været kodet til den boks, ellers vil det ikke virke smiley
    med ledningerne der er klippet, så er det lettere at kåbe et nyt, hvis de fleste af dem er klippet smiley
    de koster ikke ret meget hos huggerne, jeg smed selv 500kr for et til min gamle smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #6   16. maj 2016 Ja jeg kan kun laese det som at du soeger hjaelp mht noegler,ews og styreboks.
    Men hvad er det saa du soeger hjaelp til ?
    En der kan samle ledningsnettet for dig ?

• #7   16. maj 2016 Der er lavet noget fusk dengang der blev skiftet motor. Den originale ews boks som nøglen er kodet til sidder ikke til, men der sad en anden en gemt oppe bag handskerum som var sluttet til.

Problemet er bare at ingen huggere i danmark har et sæt til lige den bil. Schmiedmann har et sæt som dog koster 2500,- men jeg er ikke gode venner med ledninger, så jeg vil helst ikke pille ved alt for meget uden at være sikker smiley

• #8   16. maj 2016 Jeg forsøger lige med en bedre forklaring. Jeg søger hjælp til om der er en der ved om jeg skal have et nyt sæt eller om der muligvis var en der havde nogle tegninger eller diagrammer til hvordan man kunne køre det udenom på en forholdsvis let måde. Jeg har søgt overalt på nettet og youtube men uden held.

Kommentér på:
e36 rod i ledningsnet

Annonce