{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xenon Ford mondeo mk4
  • #1   21. maj 2016 Nej det kan du ikke.. Stikkene passer ikke sammen.. Der er automatisk niveauregulering på din... Men får du disse ting ordnet så kan det lade sig gøre. Lovligt.

  • #2   21. maj 2016 Der skal vel være automatisk niveauregulering når der xenon ik? For på min er det ikke automatisk.. Tror ikke rigtig det kan betale sig at gøre det helt store ud af det så.. Har tænkt på sådan et HID KIT men syntes bare det er lidt fesent når det ikke er originalt. Men tak for hjælpen

  • #3   21. maj 2016 Jeg ville ikke afskrive den helt. Nu ved jeg ikke hvordan det er på Mondeo, men mit stik til lygten er fyldt helt ud (ikke plads til flere stikben). Derfor må der være trukket ledninger til div. ting med lygteregulering osv. Men det der mangler selvfølgelig nogle komponenter for at der virke.
    Men men. Har selv sat originale xenonlygter på min og de passe lige over på med stik og det hele. De tænder fint når jeg starter bilen. Satsede lidt, da jeg fik dem til blot 1600 hos en hugger.
    Så jeg ville ikke være så nervøs. Det skulle meget gerne være samme lygtehus m.v. bare med andet indmad i lygten.

    Opgav dog min ombygning med niveauregulering, da jeg læste på et engelsk forum om en der havde gjort det, som også skulle skifte ledningsnettet i instrumentbordet.
    Men lygterne virker skam fint.


  • #4   21. maj 2016 Men hvis du har mulighed for at montere er sæt xenonlygter inden køb for at se om de virker, så ville det være at foretrække.

  • #5   21. maj 2016 Det ser også ud som om at mit stik er fyldt helt ud! Men ja hvis man skal hen og skifte ledningsnet så vil jeg ikke.. Det tager heldigvis ikke lang tid at skifte en lygte så vil da helt sikkert prøve den først! Mange tak for svaret

  • #6   21. maj 2016 Det er heller ikke nødvendigt at skifte ledningsnet. Mine lygter var som sagt plug an play.
    Men hvis du vil gå hele vejen og gøre der lovligt, så skal der nok lidt mere til.

    Så selvom mine er originale og jeg har lygtevask, så mangler jeg stadig niveauregulering for at gøre det lovligt, men det fungere dog stadig på trods af dette.


  • Hamed  Y
    Hamed Y Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 11 Svar: 1
    #7   28. nov 2017 Hej Tim
    Fandt du ud af om det passede?


Kommentér på:
xenon Ford mondeo mk4

Annonce