{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Partikelfilter
  • #1   23. maj 2016 Du skal over 2000 omdrejninger og ellers bare køre sådan i en 20-25 min det skulle også gerne stå i din instruktions bog til bilen

• #2   23. maj 2016 Med drift varm motor

• #3   23. maj 2016 Tak dragos. Jeg kunne ikke lige finde det i bogen..
    Ved du også om kraftige mellem accelerationer kan være en god hjælp?

• #4   23. maj 2016 Det hjælper kun ved Egr ventil og indsugning, men så vil jeg også anbefale at bruge en Bell ADD 2d diesel rens til indsugningen.. Da den er med til at opløse sod og sænker forbrændings punktet til at partikelfilteret renser/regenerere sig selv

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #5   23. maj 2016 Da det er forskelligt fra bil til bil er der ingen der kan fortaelle dig hvad der er bedst.
    Ofte er det saadan at din bil selv starter en passiv regenerering naar den er varm nok,de rigtige forhold er der og den har brug for det.Ved mange biler kan det sagtens vaere ved bykoersel eller landevejskoersel med lave omdrejninger.

• #6   23. maj 2016 Har du en fejlmelding på partikelfilteret?

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#7   23. maj 2016 Dragos,hvad er saenket forbraendings punkt ?

• #8   23. maj 2016 Enste der virker er længere tur med over 2000RPM

• #9   23. maj 2016 Tak skal I have.
    Nej dragos har heldigvis ingen fejlmelding men altid rart st være obs på det inden problemet indtræffer..

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#10   23. maj 2016 #8 Det eneste ? Lige saa farligt et ord som altid og aldrig...

• #11   23. maj 2016 For at dit filer kan regenerere/brænde sod af ved hjælp af meget høj temperatur også kald aktiv regenerering skal filteret/udstødningen nå den høje temperatur, evt ved hjælp af højere omdrejninger ved motorvejs kørsel..
    De produkter kan hjælpe processen ved at gør det nemmere for filteret i at regenerere ved en lidt lavere temperatur end normalt, men kun lige den gang du bruger det.. Men hvis du er i tvivl om hvordan du bruger det vil jeg ikke sige du skal.. Da forkert brug af det kan ødelægge vise ting som din llm... Du skal bare ud på en lang køretur på motor vej med over 2000 omdrejninger.. For sådan gør jeg det på min Audi som har samme type motor som din Skoda

• #12   23. maj 2016 Rsp har fuldstændig ret i at dit filter, undre de rigtige forhold (også i bykørsel) kan regenerere passivt, men det brænder kun ca 40% sod partikler væk, eller der omkring kan sku ikke huske procent taler helt..

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#13   23. maj 2016 Hvis det var noedvendigt at koere lange ture paa motorvejen med et specifikt omdrejningstal for at holde filteret rent ville der holde taxaer paa ethvert gadehjoerne med et stoppet filter.
    Havde tester paa en kammerats bmw der havde koert 158.000km,de sidte 37.000km kun bykoersel og hans filter var stort set som nyt.
    Saa laenge din motor bliver godt driftsvarm i en god halv times tid en gang imellem skal det saamaend nok holde sig rent.Og nej,du behoever ikke koere en bestemt rute.

• #14   23. maj 2016 RSP Ja hvorfor mon mange taxier HAR problemer med partikelfilter hvis de ikke får en gang motorvejs høvl af og til .. Hvilket de fleste får
    Specielt VAG er slem..Har været på mange fjeldture med ET formål .. Hold den over 2-2500RPM..
    Dvs. 1. gear også køre vi opad

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#15   23. maj 2016 Og ALLE dem der koerer 400.000km uden problemer,uden at koere paa motorvej en gang i mellem er mirakelbiler ?
    Men som jeg kan se blev vi da hurtigt enige om at der er ikke kun een ting der dur smiley

Kommentér på:
Partikelfilter

Annonce