659 visninger
|
Oprettet:
Defa 821 - ioc bil alarm død fjerbetjening {{forumTopicSubject}}
Godaften
Jeg har købt mig en gammel peugeot 205 CTI som meget irriterende har en startspære i fra defa model 821. Jeg har ikke haft afprøvet fjernbetjeningen før her forleden. Den virkede fint i starten men så gad den ikke slå startspærren fra igen.
Er der en måde jeg kan få aktiveret fjernbetjeningen igen eller gå uden om startspæren så jeg kan få den en tur på værkstedet.
Pinkoden til alarmen fulgte ikke med i bilkøbet
På forhånd tak
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 2.388
Du kan så prøve at ringe til "Avant Danmark" (dansk biludstyr) og spørge efter "DEFA afdelingen" og hvis du får fat i den så spørg efter en PIN kode til din startspærre MEN det er IKKE sikkert at de vil oplyse den til "PRIVATE" og så er der kun en afmontering tilbage hvis du ikke kan få fat i pinkoden - ellers var det jo heller ikke en pind værd hvis den bare lige kunne fjernes vel ??? du kan også prøve at indkode fjernbetjeningen igen - hvis du ikke ved hvordan så spørg mig igen så skal jeg prøve at hjælpe !!!
Polobjørn
feb 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
Jeg vil prøve at give Avant Danmark et kald i morgen.
Nej det er rigtig! Den virker tilsyneladende stadig væk meget godt.
Så vidt jeg kan se på en manual jeg fandt på nettet skal man også bruge pinkoden til at indkode fjernbetjeningen igen?
Defa 821 - ioc bil alarm død fjerbetjening