1.349 visninger
|
Oprettet:
Defa alarm 821 {{forumTopicSubject}}
Nogl der ved hvor jeg kan få koderne til sådan en da min fjernbetjening ikke virker mere.
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 2 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 76
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 670 Svar: 2.432
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 899
Kæft nogle problemer den har givet mig
Har kun en brugbar fjernbetjening tilbage. Har invisteret penge i en ny, men kan ikke indkode den. Har søgt hjælp alle mulige steder, men det eneste hjælp jeg får, er den brugsanvisning, som jeg allerede har. Og der er et eller andet galt, for man kan ikke gennemføre alle punkterne.
Dog er der en i Padborg, der har tilbudt at kigge på den, men så skulle jeg til at pille det hele ud, og sende til ham, og ja, inden det er lavet, så kan jeg ligeså godt købe en ny alarm.*
Håber du får lavet den igen, Men nu er du advaret, det er ikke nemt. Ellers har jeg bare været uheldig. Sidder stadig tilbage med en helt ny fjernbetjening, som ikk kan indkodes(ellers rettere, alarmen gider ikke slette de gamle koder, og indkode nye)
jan 2006
nov 2006
Så du skal sgu ik side og fyre sådan en gang LORT af.
Hvis alarmen er så pisse god, så skal du være velkomen, til at komme og lave min. Jeg har fulgt bruganvisningen til punkt og prikke, jeg har haft 3 forskellige "alarmmontøre" til at kigge på det. INGEN kan få lortet kodet ind.
Og vi ved det ikke er fjernbetjeningen, for hvis alarmen, gør det som den skal gøre, vil min gamle fjernbetjeningen holde op med at virke!
Gør mig fanme sur, når du sidder og siger det er mig det er galt med, når du slet ikke ved hvad det handler om?
Har brugt 600 på en fjernbetjeningen der ik kan kodes ind, verden bedste alarm? Bare en skam der ik er nogen som kan kode den ind.
nov 2006
aug 2003
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 69 Svar: 1.321
jan 2006
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 6 Svar: 6
Der nogle Defa specilister rund over hele landet som kan hjælpe
Du skal bare gå ind på hella.dk
Defa alarm 821