{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Pete G
Pete G
Tilmeldt:
23. mar 2010
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26

et par spg vedr Peugeot 207 2007 {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har fået skaffet mig sådan en 1,6HDI fra 2007 og jeg er indtil videre super glad for den, der er dog nogle små mangler, som jeg ikke aner hvad det kan være, så jeg kommer med det her i håb om at få lidt hjælp.

1. Fartpilot virker fint, men fart-pilot lampen(den grønne) vises ikke på instrumentpanelet. er det en sikring eller?

2. en pære var sprunget, jeg skiftede den, men den viser stadig en fejl, hvad kan jeg gøre?

3. Døren bag chauffør pladsen siger et mærkelig lyd når man låser den. ikke når man låser den op. central låsen virker og døren åbner og låser(men den siger bare noget mærkeligt(og ret højt), har i oplevet det før?

4. Bagagerumsdøren er lidt hård i det når man skal åbne det. man skal presse/trykke ekstra hårdt for at det åbner op, hvad kan det være? skal det skiftes eller bare presses lidt så det går på plads igen?

5. Når nogle har siddet på bagsædet og derefter går ud, så kan det være den stadig tror der er nogle på bagsædet og den begynder at larme. er det en kendt fejl eller sker det kun for mig? og kan man slå det fra via computeren? smiley

Mange tak på forhånd. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et par spg vedr Peugeot 207 2007
  • #1   28. aug 2016 Hvis du har lyst kan der sættes en tester på den og se hvad den evt viser

  • #2   28. aug 2016 1. Pære sprunget
    2. Pære sprunget et andet sted, måske nummerpladelys eller måske lampen i instrumentbordet.
    3. Centrallås motor slidt
    4. Skal smøres eller lås skal skiftes
    5. sæde kontakt defekt, skal skiftes


  • Pete G
    Pete G Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26
    #3   28. aug 2016 @torpedo

    Tak for svaret. Super fint. Kan du uddybe lidt mere eller?
    1. Hvor er pæret? Skal hele instrument panelet pilles af og lys skiftes?
    3. Hvor er den centrallås motor? Det skal siges den larmer kun ved en dør og ikke alle dørene.
    5. Hvor er den kontakt henne?

    Tak for hjælpen endnu en gang


  • #4   28. aug 2016 Fugt i sensor under eet eller flere bagsæder. Find følere og kig efter om der er fugt. Tag dem ud og tør dem godt og se evt hvorfor hvis der er fugt.
    Lykke til og svar da gerne hvad og hvis du finder ud af problemerne så andre kan lære af dem.
    Husk at passe den godt med lidt kortere intervaller og gerne et andet bundkar uden forhøjning ved bundproppen og frisk banjobolt til turboens smøring. Alternativt fjernes det lille net/filter i banjobolten.
    Check at den ikke safter diesel omkring een eller flere dyser. Hvis den gør så spænd meget forsigtigt den utætte dyse. Fortsætter den så ny(e) flammeskiver.
    Skriv hvis der er noget.


Kommentér på:
et par spg vedr Peugeot 207 2007

Annonce