{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.586 visninger | Oprettet:

He S
He S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12

Hjæææælp bilen siger beep ;-) {{forumTopicSubject}}

Hej guys

Undskyld jeg spørger om ting hele tiden men er pige smiley

Kørte i dag hjem fra Aarhus hvor systemet siger højt beeeeep.. Tænker det er advarsel for noget, men displayet advarer ikke. Forsætter ca 10 min hvorefter den igen siger beeeep.

Holder ind og tjekker vand og olie hvilket er som det skal være. Da jeg tænder bilen siger den beeep igen.

Nu er den altså begyndt at sige beeep og aner ikke hvad den vil fortælle da den ikke viser noget i instrumentet. Det er jo en gammel vogn Audi a6 2.4 tipt. aut. 1997 (1998 model)
Den har aldrig sagt beeep før, så nogen der har en ide om jeg skal være bekymret og hvad det evt kan være? Nu har værkstederne jo lukket og er afhængig af den ift arbejde.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjæææælp bilen siger beep ;-)
  • #1   4. feb 2017 Har du løsnwt din håndbremse?

• He S
    He S Tilmeldt:
    jul 2015

#2   4. feb 2017 Brugte faktisk håndbremsen i dag, men lagde den igen.. Kan det være årsagen at den ikke er helt løsnet ??

• #3   4. feb 2017 Under 5 grader alarm

• He S
    He S Tilmeldt:
    jul 2015

#4   4. feb 2017 Under 5 grader alarm har den afgivet ofte her i vinter men det er et andet slags beep og info i instrumentbord. smiley

• #5   4. feb 2017 Det ikke fordi du har en elektronisk P skive der har dårlige batteriet? de bibber med et mindre interval.

• #6   4. feb 2017 Måske dit display er defekt, og du derfor ikke kan se fejlen. Det er ofte motorfejl, lav oliestand el. der forsager beeep i Audi.

Jeg ville nok svinge inden forbi værksted og få en udmåling af fejl smiley

• He S
    He S Tilmeldt:
    jul 2015

#7   4. feb 2017 Nej ingen elektronisk p-skive. Men bare mærkeligt, den har lige været til stort service og alt lys, temp, km osv virker i displayet.. Men må nok forbi et værksted. Mange tak smiley

• #8   4. feb 2017 Den siger beep når benzin går på reservefelt.

• He S
    He S Tilmeldt:
    jul 2015

#9   4. feb 2017 Havde næsten lige tanket smiley

• #10   4. feb 2017 høre du Radio
    nogen radioer, suge en bib lyd, når signalet er svag
    på den kanal man høre

har haft en kunde der klagede over en bib lyd
    som viste sig og være radioen

• #11   5. feb 2017 Har den evt. dæktrykssensorer, og så der er lidt for lidt luft i et af hjulene?..

• #13   5. feb 2017 Kan ikke læse den CD der sidder i drevet?

• He S
    He S Tilmeldt:
    jul 2015

#14   5. feb 2017 Den siger både beeep når anlægget er tændt og slukket.

Der kan godt gå en halv time mellem de beeep-lyde. Og bilen kører fuldstændig som den skal. smiley

• #15   5. feb 2017 Ot du er sikker på lampen i instrumenteringen virker ?

Har den meldt fejl før du har hørt ? I så fald er det samme beep lyd ?

• He S
    He S Tilmeldt:
    jul 2015

#16   5. feb 2017 Antager at lamperne virker. De lyser inden jeg tænder bilen helt. Den siger beep når jeg starter når det er koldt og kommer med advarsel om lav temperatur. Kørekomputer virker. Den har olie, vand, servo- og bremsevæske.

Den ændrer dog km i kørecomputer til "2:00h" når jeg har kørt lang tid - hvad betyder det? Det har den gjort før.

Skal jeg have den testet ved Audi eller kan alle værksteder det?

• #17   5. feb 2017 Så virker lampen .

De fleste værksteder med respekt for dig selv kan teste den. Det ville jeg nok få gjort i morgen mandag.

• #18   5. feb 2017 Det kunne måske have været rigtig smart hvis overskriften havde indeholdt "Audi A6" i stedet for "Hjæææælp".
    Så kan det være at der var flere A6 kører der havde fattet interesse i at svare.

• #19   5. feb 2017 Hvis du prøver at finde brugsforvirring til bilen, kan du sansynligvis finde noget i den om de forskellige beep lyde den kan sige.. smiley

• He S
    He S Tilmeldt:
    jul 2015

#20   5. feb 2017 Tak for svar. Kan simpelhen ikke finde instruktionsbogen da jeg har arvet bilen efter mine bedsteforældre. De har gemt den godt og kan jo af gode grunde ikke fortælle hvor de har lagt den.

• #21   5. feb 2017 "Undskyld jeg spørger om ting hele tiden, men er pige" det var da den mest latterlige undskyld til dato. Held og lykke med at finde fejlen smiley

Kommentér på:
Hjæææælp bilen siger beep ;-)

Annonce