{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ford fiesta
  • #1   13. feb 2017 Okay???

    profilbillede
  • #2   13. feb 2017 det vil så sige at når jeg tråder bremsen ned og sætter i gear så dør den hvis jeg ikke slipper bremsen og hvis jeg slipper bremsen så triller den afsted i tomgang med 2400-2500 rpm.

  • #3   13. feb 2017 eller når jeg kommer kørende og bremser ned til stop så dør den også. altså indtil den bliver varm så kan jeg godt holde stille i gear uden den dør.

  • #4   13. feb 2017 Så kunne det lyde som noget choker/koldstart der driller.

  • #5   13. feb 2017 ja måske. hvor og hvordan tjekker jeg det?

  • #6   13. feb 2017 Har aldrig arbejdet med den motor eller den gearkasse så ville sku bruge en af de mange mange dygtige mekanikere der er der ude. De har gået i skole og prøver at leve af at lave biler for folk der ikke selv kan.. Brug dem. Det gør jeg nå der er ting jeg ikke selv kan

  • #7   13. feb 2017 ja tak men ford værkstedet i kalundborg aner ikke hvad det kan være, og har snakket med en autoelektro mekaniker fra point S i kalundborg og var lige så blank på hvad det kunne være. så derfor spørger jeg herinde da der er æidt flere mekanikere her end der er på de to værksteder.

  • #8   13. feb 2017 Det kan være mange ting. En vandtempratur sensor som fungere som koldstart. Eller en anden sensor. Jeg siger selv sensor fejl da den jo ter sig flot nå den er blevet driftvarm.
    Ville høre Ford eller autoG gruppen om måle enheden og værdien på de forskellige sensorer og gå igang Eks fik jeg af ide hvad kOHm min knastakselpositions sensor skulle havde så jeg kunne måle den ud. Men kender ikke motoren og ved derfor ikke hvad der giver din ECU de forskelige signaler den skal bruge.


  • #10   15. feb 2017 ved ikke hvornår det er skiftet men olien i motoren er stadig lysebrun og i cvt er den stadig rød så det kan ikke være længe siden. jeg må prøve at ringe rundt. nogen i kan anbefale?

Kommentér på:
ford fiesta

Annonce