{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

SØGER EN HJÆLPENDE HÅND FOR EN 6PACK {{forumTopicSubject}}

Hej herinde.
Jeg står og skal bruge en venlig mand med en svejser som vil hjælpe mig med at skifte bagpotte på min Citroën Saxo idag eller imorgen . Det skulle være lige til og måske skal det samles med et "spændebånd".
Hjælper selvfølgelig gerne til!
På Fyn.
På forhånd tak!??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SØGER EN HJÆLPENDE HÅND FOR EN 6PACK
  • #1   29. mar 2017 Så transport tid, transport udgifter, et par timers arbejde, udstyr og gas for en 6 pack. Hmm Hmm. Held og lykke med at hive den deal hjem smiley

• #2   29. mar 2017 Kan man betale for vare i Brugsen med en sixpack ??

• #3   29. mar 2017 Jeg havde sådan set selv tænkt at komme ud til vedkommende.. Og det er slet ikke sikkert den skal svejses, det kan være den bare skal samles med et spændebånd og noget pasta.. Det tager sku da ikke flere timer, hvis det gør så kan man da ikke sit kram.. Det tager da maks en lille bajers tid eller to. Kunne jo være der sad nogle flinke derude som ikke kun tænker penge som dig..
    God aften til dig. smiley

• #4   29. mar 2017 min bil kunne VIRKELIG godt trænge til en støvsugning og vask. Hvis jeg kommer forbi dig, støvsuger du så og jeg vasker? smiley

• #5   29. mar 2017 Du har ikke set hvordan det ser ud ? Det er jo ikke lige sagen at svejse i noget der er helt rusten smiley

• #7   29. mar 2017 Det er satme ikke raket videnskab at skifte. En svensknøgle og 10 min...du behøver ikke engang at læfte bilen op....
    kan du ikke gøre det selv er jeg i tvivl om du også skal have hjælp til at åbne en dåseøl smiley

• #8   29. mar 2017 Jeg skulle have lavet noget lign på en Toyota, ½ time på det lokale værksted = 256 kr.
    Hvis det ikke tager længere, så ofrer dog de penge.

• #9   29. mar 2017 I stedet for at skulle til at køre land og rige rundt for den lille opgave så kør dog ned til den nærmeste mekaniker og hør hvad det koster, 2-300kr til kaffekassen kan gøre meget, hvis opgaven altså er bare lige.

• #10   30. mar 2017 "Kunne jo være der sad nogle flinke derude som ikke kun tænker penge som dig.. "

siger manden som tilsynlandende selv kun tænker på penge, for hvorfor skulle man ellers forsøge at finde en der gider arbejde gratis, hvis det ikke var fordi man er for nærrig ?

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 875
    #11   30. mar 2017 Hold dog mund Mirza .. han tilbyder 6 kolde øl for at fuldføre et stykke arbejde, hvis ikke du er interesseret i at hjælpe ham så kan du jo let og elegant springe emnet over. Desuden er arbejdet ikke gratis når han nu betaler for det, hvad enten det så er øl, sodavand eller penge. Alt har en værdi spørgsmålet er hvor meget - i dette tilfælde åbenbart ikke nok for dig.
    Klovn.

• #12   30. mar 2017 hvis det ikke havede været fordi du kom så langt væk fra så skulle jeg sku nok gi dig en hånd over en pils smiley utroligt som alle her inde åbenbart kun tænker med pungen

• #13   30. mar 2017 Undskyld Mirza lover... smiley

Buller god stil, jeg har i øvrigt hjulpet mange klubmedlemmer gratis på den ene eller anden måde.. og har ikke noget imod at hjælpe folk gratis, som ikke nødvendigvis forventer at det skal være gratis, men når man ligefrem opsøger gratis arbejdskraft, ja så er det i min optik at tænke med pungen = at være nærrig...

Men sådan er vi forskellige smiley

• #15   30. mar 2017 Hvem er barnlig? Du bliver tøsefornærmet over at der er nogen der ikke gider arbejde grateis - og det er jo reelt det eneste der er blevet sagt. Prøv evt og spørg om mekanikeren gider at gøre det gratis smiley

Bilgalleri bliver ikke det samme igen smiley

https://www.youtube.com/watch?v=l1IHbeq6stQ

• #16   30. mar 2017 Kæft i er sjove smiley

• #17   30. mar 2017 Tag det dig roligt smiley
    Hvad med for 200kr så?

Kommentér på:
SØGER EN HJÆLPENDE HÅND FOR EN 6PACK

Annonce