{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

har udluftet kobling på focus {{forumTopicSubject}}

Hej Bg, har udluftet koblingen på min focus efter at havde skifte kobling og slave cyllinder.

prøvekørte den lige efter at havde udluftet den 2gange med en pressure bleeder man skruer på resovoiret.

den vil ikke gå i gear men hvis jeg presser den i gear og træder på kobling glider/stiger i omdr. så det virker da lidt....

der kommer ingen luft ud af systemet efter at havde suget snart en litter igennem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har udluftet kobling på focus
  • #1   12. apr 2017 har du prøvet og gøre det på den gammeldags metode?

  • #2   12. apr 2017 Ja. men har fået at vide jeg gjorde det lidt forkert på den gammeldags metode. men alligevel burde pressure bleederen da virke endnu bedere.

  • #3   12. apr 2017 Du har ikke udluftet kobling, du har kun forsøgt på det.
    Du skal enten fylde den baglæns, altså fra udluftningsskrue og op i beholder, eller få en ven til at hjælpe, lave tryk, udlufte, lave tryk, udlufte...
    Du kan ikke gøre det med en bremseudlufter.


  • #4   12. apr 2017 det er en clutch/bremse udlufter, har prøvet alt det du siger i timevis og der er intet der virker. den vil bare ikk gå ud af gear når jeg træder på kobling, men den slipper lidt og stiger i omdr hvis man kører og træder på kobling. hvis jeg holder stille kan man mærke den stadig tager lidt ved selvom kobling er nede

  • #6   12. apr 2017 det er da forsøget værd, men har prøvet mange mange lignende metoder så tvivler lidt. men vil da prøve

  • #8   12. apr 2017 fyn er for langtfor mig desværre :(, jeg er sikker på du ikke kan udlufte den her bil. den er u m u l i g.

  • #10   13. apr 2017 En slange ned i en beholder med bremsevæske. Så åbner du lidt ad gangen for udluftningsskruen, som du har presset slangen ned over. Træd 3 - 5 gange på koblingen og tjek væske i hovedcylinder. Gentag til du får pedal på. Spænd udluftningsskruen og træk slangen af. Tøm den ned i beholderen og sig så:
    Det var det! KØR! smiley


  • #11   14. apr 2017 problemet var noget med at kobling var vendt forkert muligvis, og at tænderne på den nye kobling var blevet lidt beskadet under montering

Kommentér på:
har udluftet kobling på focus

Annonce