{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motoroptimering
  • #1   9. maj 2017 Svinghjul og kobling er helt normal ved omkring 200.000km, jeg skiftede det også på min Vectra der omkring.

    Hvad angår optimering, så få skiftet sliddelene og få den tunet hos ham gutten i Hjallerup. Han har styr på det. Du skal forvente 20% effektforøgelse og ca 30% forøgelse af drejningsmoment.


  • #2   9. maj 2017 www.chiptuning.nu er manden.
    I øvrigt har din motor ikke nogen wastegate.
    Turboen reg. via VNT blade.


  • #3   10. maj 2017 Til Sorens2. Så holder min teori altså ikke. Jeg savner lidt bundtræk, og så er der turbospark omkring 2000 o/min. Den omtalte turboregulering ved jeg ikke, hvad er.
    Jeg går ikke efter mere kraft, men mere jævnt moment og roligere motorgang


  • #5   10. maj 2017 Jeg så lige en video på "Youtube" om VNT (på engelsk - så ikke fuld forståelse). Det så kompliceret ud - er det noget, som ikke slides i utide og ikke sætter sig?
    Min gamle 140 HK gik over 20 km/l, og denne er opgive til mere, men jeg kører mindre; det er mit indtryk, at det specielt er ved lave omdrejninger, at den har højere forbrug


Kommentér på:
Motoroptimering

Annonce