{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Indretning af varevogn (stige oppe i loftet indvendig ) ??? {{forumTopicSubject}}

Nogle af jer der har set nogle beslag eller lign. Til at skrue i loftet på en HØJ varevogn til en 2 meter alu skydestige. Den kan uden problemer være i varevognen i længden men jeg er ved at være træt af at den tager næsten alt gulv pladsen og da bilen hedder L2H2 så er det kun i yderst nødsituation man smider noget op på tagbærene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indretning af varevogn (stige oppe i loftet indvendig ) ???
  • #1   11. jun 2017 jeg laver en kasse i siden af bilen bag skrue reolen den kunne komme ind i.
    under kunne der også være en trappe stige smiley

• #2   11. jun 2017 Du kan evt lave en "vugge" hele vejen fra den ene til den anden side, så du får ligesom en hems.. Der kan du ligge alle dine lange ting, og så gøre den fast med bagagebånd eller hvad de hedder..

• #3   11. jun 2017 Jeg har hi allerede en tagrende inde i bilen til alle mine rør osv men jeg tænkte selv på et beslag så man ikke skulle skyde stigen ind bagfra men kunne klikke den op i loftet fra siden ?

• #4   11. jun 2017 Så lav 4 "kroge" ned fra loftet, altså 2 for og 2 bag der passer med bredden på stigen, hvor du det laver splitter så den ikke kan hoppe op.. Så kan du løfte den op inde i bilen, uden at skulle skyde den hele vejen bagfra, især hvis dine døre er lavere

• #5   11. jun 2017 Ja lige præsis det der problem med dørene at de er lavere har jeg jo, jeg havde håbet lidt på at i havde et færdigt produkt i kendte til men jeg må nok selv lave noget et eller andet (Eks den med krogene ) eller lign

Kommentér på:
Indretning af varevogn (stige oppe i loftet indvendig ) ???

Annonce