{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.462 visninger | Oprettet:

per J
per J
Tilmeldt:
14. jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Audi a6 ladetryk {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Audi a6 fra 2006 den lyser med forvarmer lampen og har været ved mekaniker og fået den testet de mener det er ladetryk og efter deres mening er det turboen der skal skiftes men inden jeg får fortaget en så dyr udskiftning ville jeg lige høre om der er en der har erfaring omkring det problem min bil er en 2.7 V6 TDI har kørt 450 tusen håber der er en der kan gi mig et råd vh Per


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi a6 ladetryk
  • #1   7. aug 2017 Du bliver nødt til at fortælle mere ..

  • per J
    per J Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   7. aug 2017 Hej hvad mere skal jeg oplyse smiley Den går i nødprogram og vil ikke trække og motorlampen lyser også der er ingen mislyde fra motoren ej heller fra turboen

  • #3   7. aug 2017 Bed om at få fejlkoden, så kan du eventuelt selv søge på nettet om hvad andre folk har gjort for at få fejlkoden væk.
    Men en bil der har gået så langt, kan godt være ved at være slidt i turboen.
    Men umildbart kan jeg ikke helt forstå at den går i nødprg hvis den bare er slidt. Det syntes jeg lyder lidt spøjst


  • per J
    per J Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   7. aug 2017 Den går i nødprogram og bliver det slettet ved mekanikeren så køre den som den skal i ca 10--15 min og så går den i nødprogram i gen mekanikeren siger det er ladetrykket den kommer med fejl på er godt nok lidt i tvivl om det er turboen det er galt med der for ville jeg lige høre andre om deres menieng

  • #5   7. aug 2017 Præcis som du skrev.
    Så mangler vi bare det vigtigste fejlkoden;)


  • per J
    per J Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #6   7. aug 2017 Koden siger p2035

  • #7   7. aug 2017 Hvis man slår fejlkoden op så er det noget temperatur sensor til udst.
    Den er man da nød til at udskifte først før man kan se hvad den lader, da den er i nødprg
    Hvor er du fra i landet ?


  • per J
    per J Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #8   7. aug 2017 Hej jeg bor ved Søndersø på Fyn kan du sige mig hvor den sensor sidder det ku nu være en ide at prøve at skifte den først det må jo være billiger smiley

  • #9   7. aug 2017 umildbart siger det at det er den bagerste temp føler.
    Men man skal nok bruge noget mere tid med vcds tester eller lign. end det jeg kan fortælle dig


  • per J
    per J Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #10   7. aug 2017 Ok jeg har lige taget kontakt til skorstnesgår auto og fået en tid til i morgen de kan teste det siger de for jeg har ikke meget tillid til den anden mekaniker jeg har haft den ved for han burte ku sige det som du siger og ikke bare sige at turboen skal skiftes smiley

  • #11   7. aug 2017 Hvis din turbo er med vnt blade kan det være dem der er tilsodet og evt har ødelagt den Vacum aktuator der styre dem.. den kan for det meste købes seperat og skiftes, men turboen skal renses/frigives i bladene

  • Ferdi B
    Ferdi B Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #12   7. aug 2017 har selv sådan en problem

    profilbillede
  • per J
    per J Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #13   7. aug 2017 Det er ikke den der er i stykker og på min er den elektronisk og den arbejder fint nok er blevet testet smiley

Kommentér på:
Audi a6 ladetryk

Annonce