{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.092 visninger | Oprettet:

Slidte trækaksler foran skyld i vibrationer ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har en A4 B8 3.0 tdi Avant Quattro, hvor jeg har fået afvide af en mekaniker at trækakslerne foran er slidte og er skyld i de vibrationer/rystelser jeg mærker i sædet.
Jeg mærker det som om de kommer fra bagvognen). Mekanikeren siger at det er vibrationer/rystelser der breder sig gennem hele bilen, men jeg synes det lyder lidt mærkeligt da jeg ikke kan mærke de samme vibrationer/rystelser i rattet.

Er der nogen der har erfaring med dette ?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slidte trækaksler foran skyld i vibrationer ?
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #2   27. okt 2017 det kan sagtens være dine aksler det er galt med behøver ikke være støtte lejet kan være det er billigere at få et kardan værksted til at lave dem end at købe nye

• #3   27. okt 2017 #2 ved du evt. hvad det koster at få dem renoveret ? Man kan faktisk få nogle nye i Tyskland til en OK pris, men om de også "bare" er renoverede ved jeg ikke

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#4   27. okt 2017 det er der ikke nogen der kan udtale sig om før de er nede og man finder fejlen på dem
    men ring til dem det koster ikke noget at spørge
    mht til at købe dem i Tyskland skal du være sikker på at det er oe kval der sælges meget lort

• #6   27. okt 2017 Mens du kører og bilen ryster, så prøv at sæt den i frigear og lad den trille af sig selv, ryster det stadigt ?

• #7   27. okt 2017 #5 Værkstedet har prøvet at sætte andre fælge på, men samme resultat.
    #6 Mener jeg har prøvet, og med samme resultat....den ryster/vibrerer stadig.

Det er i øvrigt som om det bliver værre i en højresvings kurve ved 120-130 Km/t.

Periodisk er det helt væk ved kørsel lige ud, men det kommer hurtigt igen.

• #8   27. okt 2017 Kan godt være det er trækaksel.. Min getz på venstre side har en slidt trækaksel, og den vibrer præcis på venstre side. Den vibrerede slet ikke før. Den siger også klonk klonk hele tiden. Fik den skiftet med en brugt da jeg kan slet ikke finde en ny hverken i Danmark eller udlandet men den trækaksel som var brugt var også slidt smiley så ved ærligt ikke hvad jeg skal gøre..

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#9   27. okt 2017 ipek som jeg har nævnt før kontakt kardan service de kan hjælpe dig

• #10   27. okt 2017 Jeg har stadig den gamle liggende i kælderen som sikkert er den originale. Tror du de kan fixe den? Og ved du hvad så noget koster?

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#11   27. okt 2017 for faen da også jeg er ikke et om vandrene pris katalog og hvis jeg var ville jeg heller ikke kunne svare dig ring nu til dem det koster jo ikke noget at tage en snak med dem

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#12   27. okt 2017 mht om de kan lave det ja de lever faktisk af det

• #13   27. okt 2017 Rolig nu rene. Tænkte måske du fik lavet noget der så du havde en pris plus minus. Men tak for info. Prøver at kontakte dem på mandag hvis ikke de har åbent i weekenden. Jeg kan se der ligger en liige her i brabrand
    http://bremsegaarden.dk/vaerksteder/kardan/

• #14   27. okt 2017 Jeg har bestilt nogen nye hos bildeleshop.dk. Det er SKF jeg har bestilt 2 stk. koster ca. 3500

https://www.bildeleshop.dk/skf/7063691

Værkstedet skulle have ca. 3800 + moms pr. stk.

Kommentér på:
Slidte trækaksler foran skyld i vibrationer ?

Annonce