{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.814 visninger | Oprettet:

mister træk kræft pludseligt {{forumTopicSubject}}

halløj. Jeg har nu oplevet 2 gange, at min bil nærmest går i limp mode. den kan lige pludseligt ikke trække, den bliver meget sløv, men jeg kan høre min blow off når jeg slipper speederen, og idag på motorvejen, lå på omkring 150. Ved 3500 omdr ca. der " cuttet " den nærmest alt motorkraft i et enkelt sekund så bilen lavet et ordentligt hak/hop.. MEN hvis jeg tænder og slukker bilen når det sker så er alt tilbage til det normale? nogen der har ideer? tester siger ikke en dyt. LMM eller boost leak? eller er det limp mode? beklager det lange indlæg. på forhånd tak
PS det er en 1.8T

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mister træk kræft pludseligt
  • #1   16. dec 2017 Hej
    Da du kørte på motorvejen holdte du så speederen konstant, eller prøvede du at accelerere yderliggere da det skete?
    Efter det sker, fortsætter den så i "limp mode"?

• #2   16. dec 2017 nej jeg havde speederen samme sted. prøvet ikke at accelerer yderligere.. altså det på motorvejen, skete som det eneste lige der. men blot 10 min før det havde jeg holdt stille i et kryds, og da så skulle sætte igang var den bare helt " død "

• #3   16. dec 2017 så lige før jeg skulle ud på motorvejen der slukket og tændte jeg lige bilen i et lys kryds og så var den fin igen

• #4   16. dec 2017 Det er (næsten) helt sikkert LMM

• #5   16. dec 2017 Okay. Jeg køre med åbent filter så der er sikkert kommet lidt olie fra filtret ind i den. tror jeg prøver at købe noget til at rense den med, før jeg smider 1500-2000 kr efter en ny. tak for svar!

• #6   17. dec 2017 Jeg er helt enig med Allan smiley

Tænkte først lidt at det kunne være noget overboost, men den lille tråd som sidder i LMM er meget følsom, og skal helst være heeelt ren. Hvis du har et K&N filter, der har ladet lidt olie komme med forbi LMM, så kan det meget vel være det.
    Jeg tror faktisk der findes nogle rense produkter til LMM, men ellers kan man bruge bremserens som IKKE efterlader noget som helst når det fordamper smiley

Håber du for løst det billigt smiley

• #7   17. dec 2017 Har lige prøvet mere eller mindre præcist det samme. Der skulle en ny LMM til, men så kørte den helt perfekt bagefter.

• #8   17. dec 2017 Jeg prøver at rense den først med bremse rens, og hvis det ikke hjælper så må der en ny LMM til. Jeg siger tak for hjælpen til jer begge smiley god søndag

Kommentér på:
mister træk kræft pludseligt

Annonce