{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diagnose udstyr
  • #1   27. dec 2017 Har en Delphi DS150 (bluetooth) kopi tester fra Ebay, den kan udlæse og slette fejl, den kan lidt kodning også, men slet ikke så meget som en vcds (når vi snakker VAG) og heller ikke ligeså nemt som en vcds).
    Gav under 300kr for min i kinaland for ca 1½ år siden (blev ikke taget i tolden).

Har også sådan en wifi dongle ting til min iPhone jeg har vundet engang ved Landberg, det kan jeg bestemt ikke anbefale, for det første er det noget lort at få til at virke og så kan den slet ikke så meget som en "rigtig" tester.

• #2   27. dec 2017 Det med Bluetooth dims til tlf virker til små ting, som udlæse fejl og sådan. Men du kan ikke slukke airbag lyset med den

• #3   27. dec 2017 Har en icarsoft I900 til vag og den virker super godt. Og en ældre autel GS500 jeg bruger til fruens Peugeot og den har gjort det at den skulle. Så begge kan klart anbefales. Men må indrømme jeg overvejer en vacom. til min Passat og fars Audi A6'er da folk snakker så godt om det til kodning af forskellige dele, men alt efter behov, så bare til udlæsning/stet af fejl er de andre fine til det.

• #4   28. dec 2017 Du skal jo lige overveje hvilke biler du har tænkt at arbejde på med dem.

Generelt får du nok mest ud af en Delphi.

• #6   30. dec 2017 Har downloaded forscan og bestilt et billigt ELM327 stik og ser hvordan det er.

• #7   12. feb 2018 Bare lige en update. Har nu FORScan installeret og fået ELM327 stikket hjem. Lige pt kan der udlæses fejlkoder, til fejlkoderne kommer der forslag til udbedringer, jeg kan regenere partikelfilter, kode injektorer og sådan lidt. Lige pt. døjer jeg lidt med at ikke at kunne komme på ms/can - can low. Så kan kun komme på motor styreenhed.

Kommentér på:
Diagnose udstyr

Annonce