{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Nano behandling af forrude. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har overvejet at give min forrude sådan en nano cover behandling men jeg kan se der findes flere forskellige produkter.

Har bla set på;
Nanocover
Rain X
Turtle clear vue

Nogen erfaringer med dem? Virker det, holdbarhed, kan man bruge viskere uden at slide det af osv.

Nanocover som jeg først så på er jo noget dyrere end de andre, er der forskel?

Tak for inputs. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nano behandling af forrude.
  • #1   20. nov 2018 Jeg kender kun nanocover, og det virker helt utroligt godt. Det holder ikke ligeså længe om vinteren end som om sommeren, så regn med at skulle behandle ruden 3x årligt for optimal effektivitet.
    Du behøver ikke bruge vinduesviskerne ved finregn eller når lastbiler hvirvler vand op fra en våd motorvej. I alm regnvejr perler vandet fint af over 70 km/t

• #2   20. nov 2018 Hej min ven.
    Jeg kan anbefale Aquapel. - eller SiCare Glass shield.
    Du kan købe det hos highend bilpleje i Køge. smiley

• #4   20. nov 2018 Turtle clear vue virker godt, jeg synes dog det kan være svært at få ruden pæn bagefter.

Jeg er gået over til SiCare Lotus. Det kan bruges på lak og ruder, men jeg bruger det kun på ruderne. Sprøjt på, lad det sidde i 30 sek og skyl det af. Det er rigtig nemt og virker fint.

• #5   20. nov 2018 Har brugt Carlack window sealant i mange år nu og er tilfreds hver gang.

• #6   20. nov 2018 Dog et lille tip inden du begynder det. Sørg for at forruden er 100% ren ellers får du streger eller trafikfilm

• #8   20. nov 2018 Folk taler tilsyneladende godt om det. smiley

• #9   20. nov 2018 Med nano har man sjældent bruf for vinduesviskerne, men når de aktiveres skøjter de ikke rundt...

• #10   21. nov 2018 Bruger selv turtle wax smiley

• #11   21. nov 2018 Nano, clearview eller hvad man vil kalde det er efter min mening i høj grad mere en gadjet end en hverdags fordel.
    Man kan nok få kriller i tisseleif når vandet perler af, men får man en rude med møg, insekter eller fedtet stads så skøjter viskere over og kan ikke gøre deres job.

Lotus, Wetcoat og H2 jeg skal give dig på ruderne, den fase hsr jeg været igennem.
    Bliver yderst hurtigt slidt af, den meget mikroskopiske mængde af sio2 der er i sådanne produkter slides lynhurtigt af. Tilbage står man med en rude med en ru overflade og ofte en grim hinde. Så har man et større stykke arbejde inden man er tilbage ved udgangspunktet.
    I en kombination med vinter, is skraber eller is fjerner bliver det endnu mindre brugbart.

Kommentér på:
Nano behandling af forrude.

Annonce