{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

e46 vil ikke låse op:( {{forumTopicSubject}}

hej. jeg har det fået det kæmpe problem at låse mekanismen i min bmw er total død.. jeg var ude og handle igår. da jeg kommer tilbage til bilen. trykker jeg på lås op... den tænder lyset ligesom den altid gør når man låser op.. men der sker ikke en skid. jeg prøver masser gange der sker ikke noget. kalder så efter hjælp og er på vej hjem efter noget værktøj. da jeg kommer tilbage efter 2 timer ca. trykker jeg på lås op... og den låser op i førersiden men de andre 3 døre er låst... så central låsen er død.. og det store problem er er dør låsen i føresiden virker ikke den sidder bare løst i.. og der sidder ikke nogen dørlås i passager siden.. hvad sker der? ..

hvordan får jeg det til at virker igen. hvordan sætter jeg en ny dør lås i. eller for centrallåsen til at virke igen..

og har lige et andet spørgsmål..

hvis jeg trykker på åbne op knappen på remote og en anden prøver at åbne op samtidig kan det så gå i stykker for det tror jeg konen gjorde,, selv om hun sagde hun ikke gjorde.. har hun gjort før.. med min anden bil dog uden der er sket noget.. bilen vil ikke låse op mere fandme en træls sitiotion:( håber nogen af jer har et bud på det hvordan jeg løser det...

god jul til jer alle og et godt nytår


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  e46 vil ikke låse op:(
Kommentér på:
e46 vil ikke låse op:(

Annonce