{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

To dyser gået efter tank skifte {{forumTopicSubject}}

Hej håber i kan hjælpe med svar!

I onsdags fik jeg skiftet dieseltank på min Kia fra 2007 da den havde en lille utæthed.
Værkstedet tager der diesel fra den gamle tank og fylder i den nye.
Ingen problemer udover det på det her tidspunkt.

Allerede dagen efter, torsdag, lægger jeg mærke til at der kommer en lyd fra motoren(stemplerne) når bilen kommer på 2000-2500 omdr. Lyden bliver kun værre med dagen. Det er som om lyden fra stemplerne der slår bliver højere og højere.

Om fredagen tanker jeg lidt diesel på, men når jeg tanker, kan jeg ikke holde håndtaget på pistolen helt inde uden at røret til tanken bliver fyldt og pistolen klikker. Jeg må derfor stå meget langsomt og fylde diesel i. Faktisk bliver røret pludseligt fyldt og det sprøjter ud på mig. Som om at der ikke er ordentlig gennemgang til tanken?

Senere fredag smider jeg bilen til værkstedet igen fordi lyden tager til og nu virker det også som om den har lidt svært ved at starte. Jeg får at vide jeg skal komme igen mandag og de vil kigge på den.

Mandag morgen kan bilen slet ikke starte. Der er til med kommet en motorlampe med check engine. Bilen bliver hentet af Falck.

Værkstedet ringer og siger at to af dyserne er gået...

Er der nogen sammenhæng i at få skiftet tanken og at det her sker? Kan der være dårlig tilførsel fra tanken? Kan det være en slange som er klemt?

Håber nogen kan hjælpe med et svar!

Mads


Kommentarer på:  To dyser gået efter tank skifte
Kommentér på:
To dyser gået efter tank skifte

Annonce