{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Bmw e39 starter problemer {{forumTopicSubject}}

Hejsa, har købt mig en fantastisk bmw e39 523i fra 98 med aut gear.

For en måned siden kom jeg ud om morgenen og der ville den ikke dreje starter rundt, den klikkede bare, og lige lidt hjalp det med startpakker på.

Nå ny starter på og videre, der gik en uge så gjorde den de igen...
Jeg kom ud og slog lidt på starteren og så virkede den, og den blev skiftet igen. Men nej, stadig samme fejl med nr 3 starter, så ordnede jeg alle ledningerne på starteren skiftede dem til nye, men den driller stadig.

Nu er jeg lidt flad for ideer, har i nogle forslag?
På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e39 starter problemer
  • #2   30. apr 2019 Kunne godt være jeg skulle prøve det smiley

  • #4   30. apr 2019 Nej lige præcis, det ærgrer mig også jeg var så dum at nå at købe 2 af dem Hehe, det er det med dumme lære penge smiley

  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.900
    #5   30. apr 2019 evt Kontrolle stel mellem.
    batteri og karosseri
    mellem motor og karosseri

    dårlig stel, kan også få starter til at drille


  • #6   3. maj 2019 Nogle der ved om det er det samme bundstykke i en e34 som det er i en e39?

    Har bestilt hen hos bmw, og ser først nu til aften der står til en e34 på kvitteringen?


  • #7   6. maj 2019 Tak for hjælpen, tror sgu det var det, nu har den ville starte hver gang de sidste par dage ! smiley

  • #8   11. maj 2019 Nå, træerne vokser jo ikke ind i himlen, nu har den problemer engang imellem igen, samt speedometer virker ikke, intet lys i, ingen information om hvilket gear den er i, og hvor mange kilometer den har kørt, og temp måler på motor er også slukket, og ingen nåle reagere smiley

Kommentér på:
Bmw e39 starter problemer

Annonce