{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.641 visninger | Oprettet:

Bmw e39 Starter problem ?? {{forumTopicSubject}}

Hey der ude..

jeg har en Bmw e39 528i Aut. fra 96

Når jeg drejer nøglen, starter alt op som det skal, og den siger ingen fejl i board computeren, men når jeg så skal dreje den det sidste hak for at starte bilen så sker der intet ?

Nu har den holdt stille i 4 dage uden at ville starte, så idag prøvede jeg igen, også kørte starteren rundt men meget tøvende. men den startede, kørte så i den og den kørte perfekt, nu vil den ikke dreje starteren rundt igen, ?

og så ventede jeg i 3 timer så ville den gerne dreje startern rundt og starte bilen 2 gange men så vil den ikke igen ? (altså hverken få starteren til at dreje eller noget ?)

Nogle der kan hjælpe mig ? eller evt har prøvet det før ?


Kommentarer på:  Bmw e39 Starter problem ??
  • #1   17. mar 2012 Dårligt batteri eller starter.

  • #2   17. mar 2012 Altså hvis der er fint med spænding på batteriet=lys i speedometer - kunne det måske godt lyde som en starter der er defekt.

  • #3   17. mar 2012 batteri fejer intet for det hjælper ikke med startkabler.
    er den eneste mulighed så dårlig starter ?

    det er ikke sådan så enten virker den eller ikke ? den kan godt være dårlig og godt virke en gang i mellem ?


  • #4   17. mar 2012 Tjek kablerne der går til den, har oplevet at starteren kun lige kunne trække langsomt rundt pga en kabel der var slidt halvt over.

  • #5   17. mar 2012 Det er helt sikkert strøm problem få batteri ladet op der skal meget strøm og meget gode start kabler
    Til at vride en bmw igang det er garranteret og du skal give starthjælp direkte på batteri ikke fra motorrum


  • #6   17. mar 2012 BANDIT - den får start kabler på omme bag i på batteriet


    Jesper - tak for info vil jeg lige tjekke..

    Nogle der ved hvorstarteren sidde ? når man står oppe fra og kigger på motoren ? smiley


Kommentér på:
Bmw e39 Starter problem ??

Annonce