{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Komfort modul Passat 3bg 2003 {{forumTopicSubject}}

Hej!

Har en skide dejlig Passat 3bg der desværre også har et problem med komfort modulet, skulle jeg mene.

Problemerne består i:

Vinduerne kan kun rulles ned de første 5-10 min efter man har startet bilen men kun på selve døren, ikke fra føredøren.

Belysningen i bilen lever sit eget liv.

El-spejlene virker ikke

Central lås virker ikke

Men har til aften opdaget noget.

Det hele virker faktisk de første 2 sekunder bilen er tændt og så går det tilbage til overståene. Prøvede at slukke bilen og tænde den igen, og så kunne jeg i et split sekundt rulle vinduerne ned, bruge Central låsen, justere el-spejlene osv.

Vcds melder om periodiske fejl på alle ovennævnte fejl osv.

Mit store spørgsmål er, at ledninger så rigtig fine ud og ingen tegn på fugt eller vand i bunden. Kan det være komfort modulet der er stået af? Eller er der nogle helt specifikke ledninger jeg umiddelbart skal kigge efter? Min mekaniker står også på lidt bar bund efterhånden.

Men undre mig bare over, at det hele virker i 2 sekunder og så stopper.

Er der nogen der har prøvet lignende og vil uddybe hvad fejlen var på deres?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Komfort modul Passat 3bg 2003
  • #1   15. maj 2019 Det tyder nu på det komfort modul. men du må tage det ud og tjekke om ledninger og stik er ok til den. da du ikke kan se om de ting har fået fugt uden at tage det ud. plus et komfort modul kan stå af selv om det ikke har fået fugt så alt kan ske. Så skil det af og tjek det ud. tjek også ledninger der går langs dør panelet til det modul. da de har med at gå til på det stykke.

Kommentér på:
Komfort modul Passat 3bg 2003

Annonce