{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.847 visninger | Oprettet:

Syn af veteran {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge...

Jeg starter med at skrive, at dem der ikke kan bidrage sig med noget konstruktivt bedes lade være med at skrive... ( sådan er Danmark desværre blevet)

Nå, jeg har hentet mig en Jeep CJ-5 Født med V8 fra 72´, som jeg gerne vil have synet...
Forsikringen har taget den som veteran, men synsmanden vil gerne have mindre hjul på osv.
Jeg håber ikke at jeg skal skifte For meget og søger derfor en synsmand eller tricks til hvordan jeg kan få den igennem...

Kender reglerne, men bilen har kun andre dæk og optimerede bremser fra en anden Jeep, så det er jo ikke sikkerheden jeg vil gå på kompromis med..

Ser frem til at høre fra jer....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn af veteran
  • #2   15. maj 2019 Når det er veteransyn, er der kommet nye regler sidste år... De har kæmpet på reg. Afgiften, men nu skal biler næsten være 100% original hvis de skal reg. Til Veteran...
    Min er snart 50 år gammel, og jeg er den 3 ejer af bilen... Men der er da lavet lidt ved bilen, så jeg skal være sikker...
    En anden ny regel er: at du kun kan lave et omsyn samme sted hvor de kasserede den...


  • #3   15. maj 2019 Ja så det ikke nemt. men vis du har ændre undervogn og hjul. Så er der nu nok kun at sætte det den er født med på igen. men ang det med Skive bremser det burde du kunne. har en ven der lige har synet hans bil som veteran og den har skivebremser på nu foran. Og det sagde de ikke noget til. men der var så heller ikke andet der var ændret på den.anden end der var lige som din komme bremser på. fra en magen til bil der var nogen år nyere.men har læst de går meget op i det med de skal være originale. skal selv til veteran syn med en autocamper nu her. Og har kæmpet med at få papir på den er født auto camper men det er så lykkes. da jeg skal bevise bilen ikke er købt som varebil og ombygget sener i sit liv. da så kan den ikke veteran godkendelse. Så de er noget vild med de regler.

  • #4   15. maj 2019 Ja.... Du har ret....
    Vi må se, go vind med din Camper...
    Jeg skal finde en gammel campingvogn jeg kan smide på jeep’en, og så afsted med sønnike;-)


  • #5   15. maj 2019 Kan du ikke snakke med jeep klub Danmark og evt. låne 4 hjul af en , den kan synes med.Det havde jeg nok prøvet og spørge dem til råds smiley

  • #6   15. maj 2019 Go ide..
    Havde tænkt på den selv, men hvis man kigger deres hjemmeside, er det yngste indlæg er 5 mdr. Gammel...


  • #7   15. maj 2019 Så har de forhåbentlig også et telefonnummer ??

Kommentér på:
Syn af veteran

Annonce