{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Swift 1.6 sport konversion til 4x4. {{forumTopicSubject}}

God aften folkens.

Jeg har en fin lille racer alla swift sport fra 2012.

Og ville hører om det muligt at konvetere den fra fwd til awd. Nu findes der jo en en swift 4x4 og swiften er så vidt jeg ved bygget på en ignis platform, så tænker umiddelbart det kan lade sig gøre? smiley Er der nogle kloge hoveder der kan svare mig på, om min tanke er real, eller om jeg bare skal glemme den ide?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Swift 1.6 sport konversion til 4x4.
  • #1   19. jul 2019 normal når man skal til at ombygge en bil der er født forhjul trukken. så Det normal aldrig lige til da bunden af bilen normal ikke er den samme til begge model biler. så tit skal halvdelen af bunden udskiftet vis ikke det hele. plus du helst skal have en hel bil med 4×4 at tage alt fra. for idag er det ikke kun aksler og gearkasse bagtøj og de ting.så ud over de mekaniske ting så skal der ledningnet og ecu med over for alt virker. så det vil komme til at koste en hele del penge og meget tid. så vis bilen laves sådan så køb en der er sådan. vis ikke der er lavet en med 4×4 træk magen til så vil du få store problemer med at få bilen synet da sådan en bil ikke er type godkendt.

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #2   19. jul 2019 hvis du vil have 4x4 så køb en, du kan ikke ombygge din egen billigere..

• #3   19. jul 2019 But why?
    Der er ingen problemer i det, men du vil ikke kunne følge med en 1,3 bagefter.

Kommentér på:
Swift 1.6 sport konversion til 4x4.

Annonce