{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

Skift af gasspjæld på chervolet spark 1.2 {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Min spark har nogen udfordringer med gassen kører ujævnt og mekanikkeren mener 80% det er gasspjældet der skal skiftes.

Det koster ca 5000, og jeg er ikke ret vild med de sidste 20%, hvor han siger det kan godt ende med at det ikke var det, så går man videre til den næste del.

Hvad koster et nyt, og kan man selv skifte det, evt nogen der kender en youtube guide eller noget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af gasspjæld på chervolet spark 1.2
  • #1   26. jul 2019 Hvad med at spørge 2 andre mekanikere? De siger sikkert noget andet smiley Så har du i alt spurgt 3 ... og så bliver du rigtig forvirret og rundtosset med alle svarene ... men hvis du er heldig så siger de alle sammen 80% smiley

• #2   26. jul 2019 Prøv at rense omkring spjældet med rensebenzin og en gammel tandnørste det hjælper rigtig tit

• #3   26. jul 2019 prøv at rense det for sod og olie først og se om det hjælper som der også bliver skreven. Det nu ikke en stor opgave at skille det af og rense det. Jeg plejer at tage det af når jeg renser dem. Men nogen gør det også mens de sidder på motoren. Men kan se de ikke koster så meget vis du skal have et nyt.
    https://m.bildeleshop.dk/chevrolet/spark-m300/55440/12439/gasspjaeldstuds
    så vis du kender en der kan skrue lidt så tager det ikke mange minutter og skiftet.
    bare husk på nogen biler skal det grundjusteres når nyt bliver monteret med tester. Så det kan være din skal også.

profilbillede
  • #5   26. jul 2019 Tak for mange svar, hvis man skiller det ad, er der så pakninger og andet som skal skiftes?

Kommentér på:
Skift af gasspjæld på chervolet spark 1.2

Annonce