{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

jørgen L
jørgen L
Tilmeldt:
17. okt 2017
Følger: 12 Emner: 6 Svar: 6

milwaukee slagnøgle {{forumTopicSubject}}

jeg købte den store model milwaukee slagnøgle for et stykke tid siden. Den skulle kunne tage 1700nm. Jeg har haft dem på arbejdet hvor jeg har været meget tilfreds. men nu har jeg købt en helt ny til privaten til lidt hjulskift. der er ingen problemer med at løste de normale hjulbolde (helt normal 17mm. top) men så snart det kommer til unbrako hjulbolte kan den bare ingen ting. og jeg må bruge hjul nøgle. Jeg bruger ikke forlænger eller noget. er det ikke mærkeligt. nogle der kan give en forklaring. har os prøvet og bare løsne en af de unbrako bolte og så spænde den 120nm. med moment nøgle. det kunne den ikke engang løsne.
Kan det være slagnøgen der fejler noget eller er det meget normal med unbraco hjulbolte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  milwaukee slagnøgle
  • #1   23. mar 2020 Sikker på det er helt samme model?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #2   23. mar 2020 husk på at der er 8 forskellige modeller af hver milwaukee slagnøgle (Deromkring i hvert fald)
    Men nu skriver du unbrako hjulbolte.. Så snakker vi de billige tuner bolte ik?
    For de sætter sig sgu altid fast, værste lort der findes til at spænde hjul fast med..

    Og husk at hvis du bruger unbrako på den, så skal toppen også være beregnet til slag, ellers giver den bare efter, og moment forsvinder smiley
    Lige som du heller ikke må bruge chrome toppe på dem, kun slag toppe osv..


  • #3   23. mar 2020 Har en magen til, men har faktisk aldrig prøvet at afmontere en stor Unbrako. Almindelige hjulbolte rykker den af så let som ingenting, selvom de har været monteret i flere år.

    Du er ikke kommet til at sætte den på den lave momentindstilling ved et uheld?


  • #4   23. mar 2020 er der meget slør i toppen til Umbraco, så miste en slagnøgle noget power.

    gælde også dem med luft.

    ser det af og til på arbejde, hvis bolte er rustet og toppen man bruger er slidt, så sker der ikke noget.
    tag man så en bedre top, så ryge bolten af


  • jørgen L
    jørgen L Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 12 Emner: 6 Svar: 6
    #5   24. mar 2020 Tak for hjælpen tror jeg skal ud og finde nogle unbrako toppe til slag

  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #6   24. mar 2020 Nu står den vel på styrke 3, ned omkring batteriet


Kommentér på:
milwaukee slagnøgle

Annonce